اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان خبر داد

ورود 394 هزار مسافر نوروزی به سیستان و بلوچستان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: نوروز امسال 394 هزار مسافر وارد استان سیستان و بلوچستان شدند.

ورود 394 هزار مسافر نوروزی به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علیرضا مجرد اظهار داشت: 96 درصد از این تعداد مسافر نوروزی از طریق جاده‌ها، سه درصد به صورت هوایی و یک درصد نیز به وسیله قطار وارد استان شدند.

وی افزود: همچنین در این مدت، 428 هزار و 574 مسافر از شهرهای سیستان و بلوچستان به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به مقاصد مختلف جابه‌جا شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: 92 درصد این جابه‌جایی‌ها به مقصد شهرهای درون استانی و بقیه نیز به مقصد برون استانی بوده است.

مجرد گفت: نوروز امسال دو هزار و 990 دانش‌آموز همراه با کاروان‌های راهیان نور به وسیله 72 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی بازمانده از دوران جنگ تحمیلی در جنوب کشور اعزام شدند.

این مسئول عنوان کرد: در طول تعطیلات نوروز امسال 117 فقره تصادف جاده‌ای در محورهای ارتباطی سیستان و بلوچستان رخ داده که نشان از سه درصد کاهش آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان اذعان داشت: 32 دستگاه ترددشمار نصب شده در 16 محور ارتباطی سیستان و بلوچستان در نوروز امسال بیش از 957 هزار تردد را ثبت کردند.

مجرد در پایان متذکر شد: بیشترین تردد وسائط نقلیه مسافران و گردشگران نوروزی طی این مدت در محورهای زاهدان - زابل و زاهدان - خاش بوده است.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول