اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین مرحله

لیگ دوچرخه‌سواری نقش جهان در کاشان استارت خورد

مرحله آغازین نخستین دوره لیگ دوچرخه‌سواری پیست کوهستان کراس کانتری جام نقش جهان استان اصفهان در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی جوان شهرستان کاشان برگزار شد.

لیگ دوچرخه‌سواری نقش جهان در کاشان استارت خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در حاشیه مراسم اهدای جوایز این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره لیگ دوچرخه‌سواری پیست کوهستان کراس کانتری جام نقش جهان استان اصفهان با حضور 20 تیم در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد.

مهدی نادعلی افزود: در این رقابت‌ها 50 نفر دوچرخه‌سوار در قالب 20 تیم از شهرهای اصفهان، کاشان، شاهین شهر، مبارکه و زرین شهر، در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و هیئت دوچرخه‌سواری و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان برگزار شد عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی نوجوانان و جوانان که در هشت دور پیست کوهستان برگزار شد، امیر محمد هاشمی از اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد.

به گفته وی مقام نایب قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان به محسن زرکار از شهرستان کاشان و عنوان سوم به مهدی پیرامون از اصفهان رسید.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان یادآور شد: در پایان رقابت‌های رده سنی امید و بزرگسالان نیز که در 10 دور پیست برگزار شد، یعقوب افشار از اصفهان زودتر از رقبای خود از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد و بعد از وی عادل محمدی و جلال محمودی هر دو از اصفهان مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

نادعلی متذکر شد: مصطفی قدیری، ناصر ذاکر اصفهانی، وحید محبی، جمشید چکین، حجت محوری، کوروش عزیزی، سینا مرتضوی و ابوالقاسم کریمیان کار قضاوت نخستین دوره لیگ دوچرخه‌سواری پیست کوهستان کراس کانتری جام نقش جهان استان اصفهان را بر عهده داشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نخستین دوره لیگ دوچرخه‌سواری پیست کوهستان کراس کانتری جام نقش جهان استان اصفهان در سه مرحله برگزار می‌شود اذعان داشت: مرحله دوم این رقابت‌ها، اردیبهشت ماه در شهرستان مبارکه و مرحله سوم و پایانی این مسابقات نیز در اصفهان برگزار می‌شود و در پایان نفرات برتر سه مرحله به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری پیست کوهستان کراس کانتری جام نقش جهان استان اصفهان به سرپرستی سجاد مظفری و با حضور مسئولان هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان و شهرستان کاشان و رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی جوان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول