اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گروه سارقان به عنف در پاکدشت دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: باند هشت نفره سارقان به عنف که در پوشش مسافرکشی اقدام به سرقت وجوه نقد و اشیاء با ارزش همراه مسافران در شهرستان‌های شرق و غرب استان تهران می‌کردند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پاکدشت دستگیر شدند.

گروه سارقان به عنف در پاکدشت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ فرهاد قدسی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت به عنف توسط گروهی از سرنشینان یک دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار ویژه مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت اضافه کرد: با مراجعه شاکیان به پلیس آگاهی و تحقیقات لازم در این زمینه مشخص شد که سارقان با پوشش مسافرکشی پس از خارج شدن از مسیر اصلی طعمه‌های خود را به مکان‌های خلوت کشانده و در آنجا با کمک دیگر همدستانشان با تهدید و ارعاب اقدام به سرقت وجوه نقد و اشیاء قیمتی همراه مسافران می‌کنند.

وی تصریح کرد: پس از وصول خبر، با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب خبر در بین شهروندان، مأموران با شناسایی مناطق جرم‌خیز و ردیابی شماره پلاک خودرو و چهره‌نگاری، یکی از سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.

قدسی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به 24 فقره سرقت با همدستی هفت نفر دیگر در شهرستان‌های شرق و غرب استان تهران اعتراف کرد و با راهنمایی متهم، مخفیگاه‌های سایر سارقان شناسایی و طی چند عملیات جداگانه تمامی اعضای باند سارقان به عنف دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت به منظور پیشگیری از سرقت به عنف با پوشش مسافرکشی از مردم خواست که از سوار شدن بر خودروهای شخصی به ‌ویژه هنگام غروب و شب‌ها خودداری کنند و در صورت وقوع حادثه، مراتب را به پلیس 110 اطلاع داده یا به نزدیکترین مقر انتظامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول