اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

13 سارق حرفه‌ای در مشهد دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: با دستگیری 13 سارق حرفه‌ای پرونده 100 سرقت خیابانی در مشهد بسته شد.

13 سارق حرفه‌ای در مشهد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه نوروز و به منظور تحکیم و توسعه نظم و امنیت عمومی،طرح ضربتی تشدید با سرقت‌های خیابانی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت در اجرای این عملیات پس از چندین ساعت مطالعات میدانی و انجام کنترل نامحسوس توانستند با استقرار در چهار پایگاه شهری  سارق کیف قاپ، سارقان موتورسیکلت و سارقان حرفه‌ای لوازم و قطعات خودرو را شناسایی و دستگیر کنند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: در این عملیات مقادیر زیادی اقلام سرقتی و دستگاه موتورسیکلت و خودروی مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی خراسان‌رضوی آمادگی کامل خدمتگذاری به زائران و مجاوران در ایام نوروز را دارد، گفت: از شهروندان فهیم و قانون‌مدار می‌خواهم پلیس را امین خود دانسته و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به ستاد خبری پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با شماره تماس 2183700 در میان بگذارند.

در ادامه احد کریمی، فرمانده نیروی انتظامی مشهد اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت‌های گوشی قاپی در محدوده بلوار سجاد و آزادشهر مشهد، افسران آگاهی کلانتری 21 با هدایت سرهنگ طبسی، طرح ویژه‌ای را برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: پلیس با توجه به سرنخ‌های موجود متهم 32 ساله معروف به هادی مچاله را دقایقی پس از ارتکاب سرقت دستگیر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی مشهد یادآور شد: این سارق خیابانی با مراجعه به شهروندان ادعا می‌کرد قصد برقراری تماس فوری با منزل مسکونی خود را دارد و پس از گرفتن گوشی تلفن همراه طعمه‌های خود پا به فرار می‌گذاشت.

کریمی با بیان اینکه  تحقیقات از این سارق خیابانی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم در مواردی پس از گرفتن گوشی تلفن همراه، اقدام به خودزنی و زورگیری از شهروندان کرده است.

انتهای پیام/70022/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول