اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندارآذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی شریک تجاری مناسبی برای ارزروم ترکیه محسوب می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید از ظرفیت‌های یکدیگر بیش از پیش استفاده کرد و آذربایجان شرقی به عنوان نقطه اثرگذار در منطقه و همچنین در شمال‌غرب ایران می‌تواند شریک تجاری مناسبی برای استان ارزروم محسوب شود.

آذربایجان‌شرقی شریک تجاری مناسبی برای ارزروم ترکیه محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی که در راس هیئتی تجاری ـ اقتصادی به ارزروم ترکیه آمده است،  صبح  امروز در نخستین روز از سفر خود ضمن بازدید از چند واحد خدماتی ـ تولیدی با تنی چند از مقامات محلی ارزروم دیدار کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با استاندار ارزروم با بیان اینکه وجود مشترکات دو کشور ایران و ترکیه فرصت مغتنمی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه است، افزود : استان‌های آذربایجان‌شرقی و ارزروم می‌توانند از این فرصت بیش از سایر استان‌ها برای همکاری‌های متقابل بهره‌مند شوند.

علیرضابیگی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های یکدیگر بیش از پیش استفاده کرد و آذربایجان‌شرقی به عنوان نقطه اثرگذار در منطقه و همچنین در شمال‌غرب ایران می‌تواند شریک تجاری مناسبی برای استان ارزروم محسوب شود.

صلاح‌الدین اوزتورک، استاندار ارزروم نیز در این دیدار تحقق توافقات قبلی را منوط به تداوم رفت و آمدها و تبادل هیئت‌های دو طرف دانست و تاکید کرد باید طرفین برای عملی شدن روابط دوجانبه و تفاهم‌های گذشته اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی و هیئت همراه در ادامه سفر به ارزروم، با شهردار این شهر در محل شهرداری ارزروم دیدار و به گفتگو پرداختند.

در این دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار ارزروم بر توسعه همکاری‌های دوجانبه به‌ویژه در بخش شهرسازی و خدمات شهری تاکید کردند.

علیرضا‌بیگی همچنین به همراه مدیران ذیربط از محل ستاد مدیریت بحران استان ارزروم ترکیه بازدید و در جریان چگونگی امکانات و اقدامات برنامه‌های آنان قرار گرفت.

هیئت تجاری ـ اقتصادی آذربایجان‌شرقی در سفر دو روزه به استان ارزروم با فعالان اقتصادی ارزروم نیز دیدار و برگسترش تبادلات تجاری تاکید کردند.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول