اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس اعلام مسئولان ملوان

احمدزاده با پای شکسته روی نیمکت می‌نشیند/ خاچاتوریان به جای احمدزاده در مصاحبه مطبوعاتی

مارتیک خاچاتوریان به جای محمد احمدزاده که گفته می‌شود پایش شکسته و در بندرعباس حضور یافته است، در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با آلومینیوم حاضر شد.

احمدزاده با پای شکسته روی نیمکت می‌نشیند/ خاچاتوریان به جای احمدزاده در مصاحبه مطبوعاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مارتیک خاچاتوریان دستیار اول سرمربی تیم ملوان بندر انزلی امشب در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم با بیان اینکه دو بازیکن مصدوم برای بازی فردا دارد، اضافه کرد: در نیم فصل دوم ملوان با بدشانسی روبرو بوده است و قصد داریم در بازی‌های آینده این روند را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه مشخص نیست آلومینیوم پس از تعطیلات به چه میزان تغییر کرده است، افزود: شرایط ملوان انزلی برای برگزاری یک بازی خوب و تماشاگر پسند در ورزشگاه خلیج فارس مناسب است و امیدواریم که بازی خوبی از آب درآید.

دستیار اول احمدزاده در این راستا افزود: هم ما و هم آلومینیوم فردا برای گل زدن و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و این امر به زیبایی‌های بازی اضافه می‌کند.

به نقل از مقامات ملوان بندر انزلی، محمد احمدزاده در مراسم یادبود سیروس قایقران دچار شکستی از ناحیه پا شده و علی‌رغم حضور در بندرعباس نتوانسته در کنفرانس مطبوعاتی امشب حضور یابد.

ملوان از 30 بازی خود با کسب 39 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/88001/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول