اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان خبر داد

تمدید گواهینامه بین‌المللی «سیستم مدیریت کیفیت» پایانه‌های گلستان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان گفت: در پی ممیزی انجام شده از سوی شرکت مشاور گواهینامه «سیستم مدیریت کیفیت» این اداره‌ کل تمدید شد.

تمدید گواهینامه بین‌المللی «سیستم مدیریت کیفیت» پایانه‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان، مهدی میقانی اظهار داشت: با تلاش و همت کارکنان و رعایت شاخص‌ها و الزامات سیستم مدیریت کیفیت و با توجه به گزارش سر ممیز شرکت «الاینس» به لحاظ پایبندی و مسئولیت‌پذیری کارکنان به اصول و مبانی سیستم مذکور این اداره کل برای پنجمین سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بین‌المللی «سیستم مدیریت کیفیت iso 9001:2008» شده و گواهینامه شرکت مشاور را برای سال 1392 کسب کرد. 

وی تصریح کرد: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان تلاش وسیعی را برای به کارگیری «سیستم‌های مدیریت کیفیت» در خدمات خود به کار گرفته که بخشی از آن‌ها در قالب صدور «بارنامه برخط»، طرح «ارتقا ایمنی» موتورسواران و همچنین ایمنی عبور و مرور ادوات کشاورزی، فروش اینترنتی بلیت مسافر در خدمت مردم استان قرار گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان رعایت الزامات «سیستم مدیریت کیفیت (ISO)» در بخش حمل و نقل را موجب بهره‌وری بیشتر این بخش خواند و گفت: انطباق خدمات حمل و نقل با مقررات و استانداردهای سیستم کیفیت، بهره‌وری را افزایش داده و کیفیت و سهولت بیشتر را به دنبال دارد.

میقانی افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان بنا به رسالت خویش و با اعتقاد به ضرورت ارتقاء سطح خدمات و با توجه به نیاز موجود در بهبود ساختار و استقرار «سیستم‌های نوین مدیریت» از سال 1386 نسبت به اجرای «سیستم مدیریت کیفیت» اقدام و با تلاش مستمر و راهنمایی‌های شرکت مشاور موفق به ارتقاء «سیستم مدیریت کیفیت» به (iso9001:2008) شد که این گواهینامه در پایان هر سال پس از انجام ممیزی مراقبتی، تمدید شده و بر این اساس اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها بار دیگر موفق به انطباق فرآیندها و خدمات خود با سیستم ایزو را فراهم کرده و موفق به تمدید آن شد.

انتهای پیام/2307/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول