اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی آرادان خبر داد

مبارزه با علف‏های هرز در 5800 هکتار از مزارع آرادان

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آرادان از مبارزه با علف‏‏های هزر در پنج هزار و 867 هکتار از مزارع گندم و جوی این شهرستان خبر داد.

مبارزه با علف‏های هرز در 5800 هکتار از مزارع آرادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، مراد خادم ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران افزود: از نیمه بهمن ماه سال گذشته، مبارزه با علف‏های هرز پهن‏برگ، نازک‏برگ یا به صورت توأم آغاز شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آرادان افزود: این اقدامات زیر نظر اعضای هشت شبکه مراقبت خصوصی و دولتی و با مشارکت کشاورزان انجام شده است.

خادم ادامه داد: برآورد می‏شود مبارزه با علف‏های هرز مزارع گندم و جوی شهرستان آرادان تا نیمه اردیبهشت ماه امسال به پایان برسد. 

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آرادان در خصوص دیگر اقدامات و برنامه‏های اجرا شده در حوزه تولیدات گیاهی این شهرستان گفت: توزیع 100 تن کودهای شیمیایی و بررسی دو طرح گلخانه‏ای نیز در این مدت انجام شده است.

خادم از توزیع دو هزار اصله نهال یارانه‏دار، انجام 50 مورد آزمون خاک، مبارزه با آفات یونجه، پسته و موش صحرایی در سطح 270 هکتار در آرادان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان در ادامه به مبارزه با آفات انباری چهار تن از محصولات و با علف‏های هرز 100 هکتار از مزارع یونجه شهرستان آرادان اشاره کرد.

انتهای پیام/2249/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول