اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت مدعیان

برترین‌های هنرهای رزمی در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از معرفی برترین‌های اجرای هنرهای رزمی در قم خبر داد.

برترین‌های هنرهای رزمی در قم معرفی شدند

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: در بخش شکستن اجسام سخت تیم مهدی رمضان‌پور، سیداحمد ملکی، علیرضا خازنی، محمدصادق خلوصی و حسن عسگری قهرمان شد در حالی که تیم محسن شمس، سروش مجریه، مهدی علمداری‌زاده، محمد عبدالکریم و علی افشار نایب قهرمان شد و مقام سوم به تیم مرتضی ابریان، محمد مهربان، مهدی حسین‌پور، مرتضی خدابنده‌لو، محمدجواد محمدی‌تبار و مهدی غفاری رسید.

وی عنوان کرد: در اجرای هنرهای نمایشی بزرگسالان تیم حسین صفارزاده، مهدی جلیلی و محمد حیدرزاده اول، تیم محمدرضا ملا‌صالحی، حسین تیرودی و امیرمحمد محمدنیا دوم شد و تیم علی رمضانی، مجید میرداداشی و روح‌الله رستمی‌پور در جایگاه سوم قرار گرفت.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: در اجرای هنرهای نمایشی آکروبات بزرگسالان نیز تیم اکبر باباخانی، محسن جعفری و صادق امین اول شد، تیم سعید یوسفی، محمد بابایی، احسان عبدالرحیمی و علیرضا رضوانی در مکان دوم قرار گرفت در حالی که تیم مرتضی ابریان، محمد مهربان، مهدی حسین‌پور، مرتضی خدابنده‌لو و محمدجواد محمدی‌تبار سوم شد.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی رده سنی نونهالان این دوره از پیکارها، متین قاضی در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد در حالی که مقام دوم به محمدصادق شعبانی رسید و علی حسینی نیز رده سوم را به خود اختصاص داد.

رشیدی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان و در پایان رقابت‌های بخش انفرادی مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی قم، مقام نخست و عنوان قهرمانی به حسین نحوی رسید در حالی که در این رده مهدی شهانی دوم شد و مقام سوم به مصطفی پهناور رسید.

وی یادآور شد: مسابقات رده سنی جوانان بخش انفرادی هنرهای رزمی قم نیز از کیفیت بالایی برخوردار بود و طی آن مهدی سوری در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه علی رضایی و مهدی مؤمنی در این رده مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در مسابقات سلاح سرد رده سنی نونهالان به ترتیب محمد شادروان، علی قربانی، امیرحسین گله‌دار و مهدی حسینی‌نیا اول تا چهارم شدند و در رده سنی نوجوانان حسین احسانی‌نژاد، ابوالفضل پارسا، محمد محسن میرزایی و محمدحسین نقیان عناوین اول تا چهارم را به دست آوردند.

وی اظهار داشت: در رده سنی بزرگسالان مسابقات سلاح‌های سرد حسین رضایی، محمدصادق خلوصی، فرهاد اسماعیلی و محسن سالاری‌نژاد و در رده سنی جوانان سید رضا مفتخرزاده، عبدالحسین محمد شریفی، وحید رضایی و علیرضا خازنی اول تا چهارم شدند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در پایان به برترین‌های بخش تیمی مسابقات هنرهای نمایشی قهرمانی قم نیز اشاره کرد و افزود: در این بخش و در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان تیم محمدحسین دولتی، محمدحسین خوش‌سخن، رضا غفاریان‌پور و مجتبی یزدیان اول شد در حالی که تیم محمدمتین رضایی و سجاد آتشی و تیم علی حسینی و رضا نقی‌زاده در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها با عنوان یادواره شهید علی قاسمی و با رقابت 120 شرکت‌کننده در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله قم برگزار شد.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول