اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش ‌و‌ پرورش دهدشت خبر داد

برگزاری کارگاه‌ توانمند‌سازی مشاوره‌ای در آینده‌ای نزدیک در دهدشت

مدیر آموزش ‌و‌ پرورش دهدشت از برگزاری کارگاه توانمند‌سازی مشاوره‌ای معلمان دوره ابتدایی شهرستان کهگیلویه خبر داد و‌ گفت: 606 نفر از مدیران ‌و ‌معلمان این مقطع در کارگاه شرکت خواهند داشت.

برگزاری کارگاه‌ توانمند‌سازی مشاوره‌ای در آینده‌ای نزدیک در دهدشت

فریدون فاطمی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه به تبیین بخش‌هایی از سند تحول بنیادین آموزش‌ و ‌پرورش پرداخت و اظهار داشت: سند تحول بنیادین که به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش یاد می‌شود نقشه راه نظام آموزشی است.

وی، جایگاه معلم در این سند تحول را همانند یک پژوهشگر و محقق دانست و افزود: با هدف گسترش نقش مشاوره، کارگاه توانمند سازی مشاوره‌ای معلمان دوره ابتدایی با حضور مدرسان و‌ مدیران مدارس مقطع ابتدایی شهرستان کهگیلویه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر آموزش ‌و‌ پرورش دهدشت در ادامه خاطرنشان کرد: کار‌گاه توانمند‌سازی مشاوره‌ای تحت عنوان روانشناسی رشد کودک و نوجوان و نیز شناخت اختلالات روحی، روانی و رفتاری دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ در این کارگاه آموزشی تعداد 606 نفر ازمدیران و آموزگاران ابتدایی آموزش و پرورش دهدشت شرکت خواهند داشت.

فاطمی‌زاده با تاکید بر لزوم شرکت مدیران و معلمان در این کار‌گاه گفت: شرکت‌کنندگان از 180 آموزشگاه ابتدایی در شهرستان به مدت دو روز دور هم گرد می‌آیند.

وی زمان ومکان برگزاری کارگاه را روزهای 21 و 22 فروردین 92 ذکر کرد و عنوان داشت: کار‌گاه توانمند‌سازی مشاوره‌ای در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82016/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول