اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شوشتر خبر داد

302 مورد ماموریت فوریت‌های پزشکی شوشتر در ایام نوروز

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شوشتر از انجام 302 مورد ماموریت در ایام نوروز سال 92 خبر داد و گفت: تلاش بر حضور سریع در صحنه یکی از اولویت‌‌های امدادگران فوریت‌های پزشکی شوشتر است.

302 مورد ماموریت فوریت‌های پزشکی شوشتر در ایام نوروز

گودرز سنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در نوروز سال‌جاری 302 مورد ماموریت و اعزام تیم امدادی به محل‌های مختلف توسط کارشناسان و امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی شوشتر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تصادفات جرحی در نوروز سال‌جاری کاهش داشته است، افزود: در سال‌ جاری کاهش چشم‌گیر تصادفات جرحی را شاهد بوده‌ایم و این خود باعث شده تا تلفات جاده‌ای به حداقل برسد.

*اعزام 147 مورد امدادگر به صحنه تصادف

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شوشتر گفت: در ایام نوروز سال‌جاری 147 مورد تیم امدادگران شهرستان شوشتر به محل صحنه‌های تصادف اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه میزان اعزام‌ها به محل تصادفات بیشترین نوع اعزام را به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: در ایام نوروز بیش از 48.6 درصد اعزام‌ها به محل تصادفات بوده است.

وی با بیان اینکه انواع خدمات‌دهی در 302 اعزام نوروز سال‌ جاری متفاوت بوده است، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز تیم امدادی برای 32 مورد عارضه قلبی، 18 مورد سکته مغزی، 12 مورد سقوط، 18 مورد مشکلات تنفسی، سه مورد سوختگی، 9 مورد مسمومیت اعزام شده است و برای  موارد خودکشی و غرق شدگی نیز واقعه‌ای ثبت نشده است.

سنجری در پایان عنوان کرد: از این بخش‌ها 91 مورد و 147 مورد تصادفات و دیگر موارد که 64 واقعه است از سایر بوده که دلیل آنها مشخص نشده است.

انتهای پیام/72006/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول