اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محورهای شمالی فارس صورت می‌گیرد

کنترل سرعت خودروها با 115 دوربین سرعت‌سنج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه شمالی فرماندهی انتظامی فارس گفت: با بهره‌گیری از 40 دوربین سرعت‌سنج ثابت و نیز 75 دوربین سرعت‌سنج دستی در سطح محورهای مواصلاتی فارس رانندگان متخلف را اعمال قانون می‌کنیم.

کنترل سرعت خودروها با 115 دوربین سرعت‌سنج

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ احمد احمدی اظهار داشت: پلیس راه فرماندهی انتظامی این استان با بهره‌گیری از 40 دوربین سرعت‌سنج ثابت (سیتم مانیتورینگ) و نیز 75 دوربین سرعت‌سنج دستی مبادرت به کنترل سرعت در سطح محورهای مواصلاتی فارس و اعمال قانون رانندگان متخلف می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنان که برابر قانون رسیدگی به تخلفات و اخذ جرائم، رانندگانی که مرتکب دو تخلف سرعت غیرمجاز می‌شوند ضمن دریافت نمره منفی و درج در سوابق گواهینامه آنان، در مواردی به توقیف خودرو نیز منتهی می‌شود.

رئیس پلیس راه شمالی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: در این راستا پلیس راه فرماندهی انتظامی این استان در تمام ایام سال به ویژه مدت زمان اجرای طرح نوروز 92 به لحاظ شرایط خاصی که بر ترافیک تحمیل می‌شود با قاطعیت هر چه تمام‌تر بدون هیچ‌گونه اغماض با تخلفات ترافیکی به ویژه سرعت غیرمجاز در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

سلاح سرد، جان جوان 21 ساله را گرفت

بر اساس این گزارش همچنین استفاده از چاقو در درگیری بین دو جوان در شهرستان جهرم سبب مرگ یکی از منازعان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اعلام این خبر گفت: در اسفند ماه جاری دو جوان 21 و 20 ساله در یکی از محلات جهرم با یکدیگر درگیر و در این درگیری، یکی از آنان زخمی و ضارب نیز متواری می‌شود.

سرهنگ یوسف ملک زاده افزود: مضروب پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد و شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات انجام شده قاتل که عرصه را برخود تنگ دید کمتر از شش ساعت، توسط خانواده‌اش به پلیس معرفی شد.

فرمانده انتظامی جهرم بیان کرد: قاتل در تحقیقات علت ارتکاب جرم را درگیری لفظی با مقتول بر اثر اختلافات قبلی بیان کرد. قاتل پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/2448/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول