اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی:

محلات پرجاذبه‌ترین شهر استان مرکزی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: شهرستان محلات پرجاذبه‌ترین شهرستان استان برای مسافران نوروزی در ایام نوروز امسال بود.

محلات پرجاذبه‌ترین شهر استان مرکزی است

مجتبی رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شهرستان محلات به دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی همچون آبگرم، پارک سرچشمه و گلخانه‌های متعدد و خورهه رتبه نخست تعداد بازدیدکننده را در ایام نوروز امسال به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه براساس آمارهای موجود روزانه بیش از 10 هزار نفر از جاذبه‌های دینی این شهرستان بازدید کردند، ادامه داد: شهرستان محلات در ایام تابستان نیز پذیرای مسافران متعددی است که از شهرها و استان‌های مختلف کشور به این شهر سفر می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در ستاد تسهیلات نوروزی استان امکانات بسیار خوبی برای مسافران درنظر گرفته شد و مسافران بدون کوچک‌ترین مشکلی در این شهرستان اسکان یافتند.

رضوانی در پایان اذعان داشت: جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرهای دیگر استان همچون غار نخجیر در دلیجان، بازار تاریخی اراک، موزه چهار فصل و مسجد جامع ساوه در ایام تعطیلات نوروزی امسال شاهد استقبال بسیار خوب مسافران و گردشگران بود.

انتهای پیام/87006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول