اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس استان مرکزی خبر داد

افزایش آمار تلفات جرحی و فوتی در جاده‌های استان

رئیس اورژانس استان مرکزی از افزایش آمار تلفات جرحی و فوتی درجاده‌های استان طی دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: بی‌دقتی، خستگی، خواب‌آلودگی و توجه نکردن به مقررات رانندگی حوادث تلخی را در جاده‌های استان رقم زد.

افزایش آمار تلفات جرحی و فوتی در جاده‌های استان

قنبر فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در ایام نوروز امسال به ویژه در دور دوم سفرها حوادث رانندگی بسیاری در سطح محورهای استان به وقوع پیوست که متاسفانه این حوادث نسبت به دور اول سفرها افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: بی‌دقتی در رانندگی، خستگی، خواب‌آلودگی و عدم توجه به مقررات رانندگی حوادث بسیار تلخی را در جاده‌های استان رقم زد به طوری که تعدادی از هموطنان عزیزمان در این حوادث کشته و مجروح شدند.

رئیس اورژانس استان مرکزی با اشاره به افزایش 30 درصدی ماموریت نیروهای 115 در ایام تعطیلات نوروز امسال گفت: به دلیل پایان یافتن تعطیلات و بازگشت مسافران و با توجه به افزایش ترافیک در سطح جاده‌ها، از تمام مسافران درخواست داریم از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند تا به سلامت به شهر خود بازگردند.

به گفته وی رانندگان برای داشتن سفری ایمن باید نکات مهم و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/87001/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول