اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان رخ داد

130 تصادف طی 24 ساعت گذشته / 9 نفر جان باختند

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: طی 24 ساعت گذشته در جاده‌های استان 130 تصادف رخ داده است که 9 نفر در این تصادفات جان باختند.

130 تصادف طی 24 ساعت گذشته / 9 نفر جان باختند

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مأموریت‌های اورژانس استان اصفهان در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته، 354 مأموریت انجام شده است.

وی افزود: 130 مورد از حوادث تصادفی و بقیه غیر تصادفی و 9 مورد نیز اعلام گزارش فوت بوده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد:  99 مورد از حوادث تصادف انتقال و بستری به بیمارستان و 14 مورد هم درمان سرپایی در محل بوده است.

وی ادامه داد: از کل آمار مأموریت‌ها، 29 مورد مربوط به تصادف با موتورسیکلت گزارش شده است.

* مسمومیت 6 نفر با گاز مونوکسید

راستین همچنین به حادثه گازگرفتگی در روز گذشته اشاره کرد و گفت: روز گذشته در دو مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید، 6 نفر راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: در ساعت 7:40 صبح روز گذشته به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی شهرستان تیران و کرون یک مورد گازگرفتگی اعلام شد که یک واحد امدادی اورژانس بر بالین مصدومان حاضر شد و 2 مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی از جمله اکسیژن درمانی به درمانگاه عسگران انتقال داد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه گفت: در حادثه دیگری ساعت 19:35 به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی داران یک مورد گازگرفتگی در روستای دره بید اعلام شد که واحد امدادی اورژانس ضمن حضور بر بالین مصدومان و پس از انجام اقدامات اولیه، 4 مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید رجایی داران انتقال داد.

انتهای پیام/63012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول