اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات زائران شهرستان مه‌ولات:

بیش از 6 هزار بروشور بین گردشگران نوروزی در مه‌ولات توزیع شد

دبیر ستاد تسهیلات زائران شهرستان مه‌ولات گفت: برای تسهیل در رفت و آمد گردشگران بیش از 6 هزار بروشور و نقشه راهنما میان گردشگران در سطح شهرستان توزیع شده است.

بیش از 6 هزار بروشور بین گردشگران نوروزی در مه‌ولات توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، سید محمد انصاری‌پور ظهر امروز با اشاره به اقدامات صورت گرفته این ستاد در ایام تعطیلات نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی یکی از مهمترین اقدامات این شهرستان در مسیر احیای آداب، سنت و رسوم اصیل بوده است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار هنری و سنتی نظیر گلیم، سرمه، تابلوفرش، سفال، لباس‌های محلی و همچنین نمایش تعدادی از حیوانات تاکسیدرمی در محل آرامگاه ابوسعید ابوالخیر در ایام تعطیلات نوروزی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انصاری‌پور با اشاره به برپایی جشنواره غذاهای سنتی در آرامگاه ابوسعید ابوالخیر اظهار کرد: برپایی جشنواره غذای سنتی یکی از اقدامات صورت گرفته در مسیر احیا فرهنگ و سنت محلی است و در این جشنواره غذاهای سنتی نظیر آش رشته عرضه می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره صدای بهار در شهرستان مه‌ولات یاد کرد و گفت: جشنواره صدای بهار مه‌ولات در محل روستای عبدل‌آباد از توابع بخش مرکزی در قالب تیم‌های مختلف و مسابقات متنوع محلی برگزار شده است.

دبیر ستاد تسهیلات زائران شهرستان مه‌ولات یادآور شد: برای تسهیل در رفت و آمد گردشگران بیش از 6 هزار بروشور و نقشه راهنما در سطح شهرستان در میان گردشگران توزیع شده است.

انصاری‌پور ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی به صورت مشترک با اداره بازرگانی، شبکه بهداشت و تعزیرات از واحدهای میان‌راهی و اقامتی بازدید و دستور پلمب یک مورد صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد تسهیلات زائران شهرستان مه‌ولات به طور مکرر گزارش عملکرد خود را به مرکز استان ارائه می‌کند.

گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 30006110  ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70003/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول