اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

12 فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند مردم قهرمان ایران اسلامی است

فرماندار یزد در پیامی روز 12 فروردین را روز آری مردم به نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: 12 فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند مردم قهرمان ایران اسلامی است.

12 فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند مردم قهرمان ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی در این پیام با بیان اینکه تشکیل نظام جمهوری اسلامی نشانه اراده یک ملت برای رسیدن به استقلال و آزادی بوده است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنده نگه داشتن امید در دل محرومان و مستضعفان بوده است که در طول سال‌های متمادی متحمل رنج و درد بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 12 فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند مردم قهرمان ایران اسلامی است، بیان کرد: مردم در روز 12 فروردین در یک همه پرسی تاریخی با رأی قاطع 98.2 درصدی، آرمان‌های شهیدان را در راه استقرار نظام جمهوری اسلامی محقق کردند.

وی با تأکید بر اینکه شعار اصلی مردم در طول مبارزات خود علیه رژیم پهلوی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود، افزود: شعارهای مردم در دوران انقلاب، زمینه‌ساز برقراری حکومتی بود که عدالت اسلامی یکی از اهداف والای آن است.

سیفی اظهار داشت: امروز با گذشت 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی توانسته در مسیر توسعه و پیشرفت، گام‌های اساسی برداشته و با رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، نقشه‌های شوم دشمنان را بی‌اثر سازد.

انتهای پیام/2464/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول