اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جولان قلیان به دستان نوجوان در کنار دریا

فارس از وضعیت نامناسب گردشگران و جولان قلیان به دستان در سطح دریا مازندران گزارش می‌دهد.

جولان قلیان به دستان نوجوان در کنار دریا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری این روزها جذب گردشگر از دغدغه جدی مسئولان هر استان در کشور شده است و در تلاش هستند تا به هر وسیله‌ای گردشگران ایرانی و خارجی را به سمت استان خویش جذب کنند.

مهمترین دغدغه مسئولان استانها این روزها جذب گردشگر و اسکان آنها در شهر و یا استان خویش است.

هتل، متل، مدرسه، ویلا و آپارتمان مکان‌های است که مسئولان استانها برای جذب گردشگر و اسکان آنها در نظر گرفتند.

مازندران در جذب گردشگر سرآمد است، حضور گردشگران در مازندران به خاطر نعمت عظیم خدادادی جنگل و دریا است که این استان و دیگر استانهای شمالی این هر دو نعمت عظیم خدادادی را یکجا در خود دارد و در برخی نقاط نیز فاصله بین دریا و جنگل جاده ارتباطی است.

مازندران به خاطر نزدیکی با تهران، همسایگی با استان سمنان، قرار گرفتن در راه مشهد مقدس هر ساله شاهد حضور گردشگران زیاد نوروزی است و بسیاری از گردشگران نوروزی در مازندران بدون توجه به وضعیت اسکان حاضرند شب را در چادر اقامت کنند تا نعمت حضور در مازندران و بهره بردن از این نعمت طبیعی خدادادی نصیبشان شود.

این روزها حال دریا و جنگل مازندران مساعد نیست، حضور گردشگرانی که رعایت شئونات اسلامی را نمی‌‌کنند باعث دلگیر شدن دریا و غمگینی جنگل از گردشگران نوروزی است.

جولان قلیان به دستان در حاشیه دریا خزر که بیشتر آنها خانم‌های کم سن و سال است موجب رنجش دریا شد.

حضور در دریا با وضع نامناسب و عریان شدن مردان در کنار دریا بدون توجه به حضور بانوان از دلایلی است که باعث غمگینی دریا در این روزها شده است.

عباسعلی ابراهیمی که متولی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است با انتقاد از وضعیت نامناسب حضور افراد در کنار دریا تاکید کرد: برخی جلفگری‌ها در مازندران باعث تاسف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران اظهار داشت: مازندران دارای شرافت است و هویت آن در حماسه‌آفرینی لشگر 25 کربلا و 10 هزار و  400 شهید دوران دفاع مقدس به ثبت رسیده است و باید حرمت‌داری شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی رفتارهای نامناسب گردشگران نوروزی در مازندران گفت: فرهنگ غربی در مازندران جایی ندارد.

امام جمعه شهرستان عباس‌آباد با اعلام اینکه بعضی از میهمانان حرمت میزبان را نگه نمی‌دارند، اظهار داشت: برخی از مسافران با وضع نامناسبی در سطح شهر عباس‌آباد حضور می‌یابند نیاز است مسئول برخورد با افراد بی‌حجاب مشخص شود.

انتهای پیام/86004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول