اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی سمنان:

اورژانس‏های بیمارستانی و اتاق‏های عمل سمنان در آماده‏باش قرار دارند

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سمنان گفت: در حال حاضر، تمام اورژانس‏های بیمارستانی و اتاق‏های عمل در سمنان در آماده‏باش کامل قرار دارند.

اورژانس‏های بیمارستانی و اتاق‏های عمل سمنان در آماده‏باش قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای درمانی شهرستان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگاران، از خدمات شبانه‏روزی کادر درمانی و به ویژه اورژانس بیمارستان‏ها قدردانی کرد.

وی جلب رضایت بیماران و زائران بارگاه رضوی که اکثرا در این شهرستان غریب هستند، را جزو باقیات و صالحات برشمرد.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سمنان ادامه داد: خوشبختانه با همکاری مردم، حوادث به وقوع پیوسته در چهارشنبه آخر سال نسبت به سال قبل با کاهش همراه بوده است.

سعدالدین هدف خود از این بازدیدها را ارزیابی عملکرد و اطلاع از چگونگی خدمات‏رسانی در مراکز درمانی و بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد.

وی گفت: بازدید سرزده مسئولان ستاد نوروزی شهرستان سمنان از تمام مراکز خدماتی و درمانی تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سمنان اظهار داشت: در حال حاضر، تمام اورژانس‏های بیمارستانی و اتاق‏های عمل به منظور ارائه خدمات به مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) فعال است.

سعدالدین ادامه داد: پزشکان متخصص و فوق تخصص نیز بر اساس نیاز هر بیمارستان در سمنان حضور داشته یا در شرایط آنکال قرار دارند.

استان سمنان با داشتن هشت هزار و 612 کیلومتر راه شامل بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و راه روستایی یکی از استان‌های پهناور کشور است.

با بهره‌برداری از طرح‌های سفر رهبری و دو سفر ریاست جمهوری، استان سمنان یکی از مترقی‌ترین استان‌های کشور در حوزه راه خواهد شد.

استان سمنان پنجمین استان وسیع کشور با طول بیش از 600 کیلومتر است که بافت اجتماعی استان در طول این مسیر شکل گرفته است.

‌مسافت بین شهرستان‌های بزرگ استان سمنان حداقل 100 کیلومتر بوده و در ضمن استان سمنان در مسیر اصلی مسافرت‌های کشور قرار گرفته است.

مسافرانی که قصد تشرف به بارگاه امام رضا (ع) را دارند، باید از این استان عبور کرده و در هنگام بازگشت نیز استان سمنان مسیر اصلی اکثر مسافران است.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول