اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

هفت دستگاه موتور سیکلت مسروقه در زنجان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف شدن هفت دستگاه موتور سیکلت مسروقه در زنجان خبر داد.

هفت دستگاه موتور سیکلت مسروقه در زنجان کشف شد

مصطفی طلوعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کشف هفت دستگاه موتور سیکلت مسروقه به شهروندان توصیه کرد موتور سیکلت خود را به هنگام پارک به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در سطح شهرستان زنجان با اجرای طرح ضربتی کشف موتور سیکلت‌های مسروقه، روز گذشته در چندین عملیات مختلف موفق به کشف هفت دستگاه موتور سیکلت مسروقه شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شهروندان در صورت امکان موتور سیکلت خود را در پارکینگ‌های عمومی که دارای مسئول مشخص است پارک کرده و موتور سیکلت خود را به هنگام پارک به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و با قفل و زنجیر آن را به شیئی ثابت و محکم وصل کنند.

وی ادامه داد: از تحویل موتور سیکلت به اشخاص ناشناس حتی برای چند دقیقه کوتاه خودداری کرده و از خرید موتور سیکلت به صورت قولنامه‌ای به ویژه از افراد ناشناس اجتناب و معامله را در دفتر اسناد رسمی انجام دهید تا در صورت سوء ‌استفاده عواقب قانونی آن متوجه شما نشود.

طلوعی خاطرنشان کرد: در صورت سرقت موتور سیکلت احتمال استفاده نامشروع و ضد امنیتی از موتور سیکلت وجود دارد بنابراین سریعا به نزدیک‌ترین حوزه یا کلانتری محل مراجعه و مشخصات کامل موتور سیکلت اعم از شماره انتظامی، شماره موتور، شماره بدنه، رنگ، مدل و سیستم آن را برابر اسناد مالکیت اعلام کنید.

همچنین رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف یک دستگاه خودرو پژو 405 مسروقه و یک جفت پلاک مسروقه خبر داد.

انتهای پیام/2308/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول