اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی خبر داد

کاهش تخلفات دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی در نوروز 92

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی گفت: تخلفات دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی رو به کاهش است.

کاهش تخلفات دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید فرقانی صبح امروز با اشاره به تشدید بازرسی در مراکز پرتردد شهر مشهد در ایام نوروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اواسط بهمن ماه سال 91 بازدید از دفاتر مسافرتی در قالب چند تیم جداگانه آغاز شد.

وی افزود: تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان میراث فرهنگی، سازمان صنعت و معدن و تجارت و اداره کل بازرسی خراسان‌رضوی بوده است.

فرقانی با بیان اینکه تمام دفاتر خدمات مسافرتی پیش از آغاز سال 92 مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته، خاطرنشان کرد: تشدید نظارت در ایام نوروزی در مراکز پرتردد شهر مشهد بیشتر و جدی‌تر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از عمده مشکلات در حوزه خدمات مسافرتی، وجود دفتر فروش اینترنتی غیرمجاز است، این دفاتر به طور غیرمجاز و بدون مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان هواپیمایی کشور به فروش اینترنتی بلیط می‌پردازند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی ادامه داد: تیم‌های بازرسی و نظارت پس از مواجهه با دفاتر غیرمجاز فروش اینترنتی علاوه بر تذکر، رسیدگی کامل و برخورد جدی می‌کنند.

فرقانی با ابراز خرسندی از نبود تخلفات عمده در بازرسی و نظارت‌ بر دفاتر خدمات مسافرتی، یادآور شد: خوشبختانه تخلف عمده‌ای در دفاتر مشاهده نشده است.

وی با اشاره به وجود 200 دفتر خدمات مسافرتی در سطح شهر مشهد، گفت: در حال حاضر 310 دفتر مسافرتی در سطح استان خراسان‌رضوی فعال بوده که از این تعداد 200 دفتر در مشهد و 100 دفتر در شهرستان‌های خراسان‌رضوی جای گرفته‌اند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی اظهار کرد: نسبت به سنوات گذشته شاهد کاهش تخلفات در دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان‌رضوی هستیم.

فرقانی از نظارت بر فروش بلیط‌های پرواز چارتر در مشهد یاد کرد و گفت: برخی دفاتر خدمات مسافرتی دیگر استان‌ها که فروش بلیط پروازهای چارتر را در مشهد انجام می‌دهند نیز به شکل جدی مورد نظارت قرار می‌گیرند.

گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 30006110 ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70023/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول