اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی – 158

عباسی: 30 درصد تخفیف در مراکز اقامتی گلستان به مسافران ارائه می‌شود

دبیر ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان گفت: در تمام مراکز اقامتی از 10 تا 30 درصد تخفیف به مسافران ارائه می‌شود.

عباسی: 30 درصد تخفیف در مراکز اقامتی گلستان به مسافران ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: برای گردشگرانی که نیاز به داروهای خاص دارند برنامه‌ریزی شده و هیچ مشکلی از این جهت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: از سوی ستاد تسهیلات کشور برای استان گلستان 320 غرفه صنایع دستی در نظر گرفته شده بود که گلستان توانست این تعداد را به 510 غرفه برساند.

عباسی ادامه داد: ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استانی گلستان برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام نوروز در نظر گرفته که برگزاری جشن 12 فروردین در مزار شهدای گمنام شهر گرگان یکی از آنهاست.

دبیر ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان ادامه داد: در این ایام تاکنون 464 بازدید نظارتی انجام شده که 10 تذکر و 14 تشویق در پی داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از 28 اسفند 1391 تا سوم فروردین 1392 جشنواره ملی «صدای بهار» در استان اجرا شد، برای ایام فاطمیه نیز برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است،

وی در پایان اذعان داشت: در بخش گردشگری مرزی نیز در مرزها و شهرستان گنبدکاووس 62 آلاچیق بر پا شده که در آنها غذاهای محلی، فروش صنایع دستی و اجرای برنامه‌های نمایشی در حال اجرا است.

انتهای پیام/2307/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول