اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی -148

عنابستانی: کمپ روستای «القجر» گلستان به 3 هزار مسافر خدمات داد

رئیس ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی مینودشت گفت: کمپ ثابت گردشگری روستایی «القجر» این شهرستان تاکنون به بیش از 3 هزار مسافر نوروزی خدمات داده است.

عنابستانی: کمپ روستای «القجر» گلستان به 3 هزار مسافر خدمات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مصیب عنابستانی شامگاه پنج‌شنبه در «جشنواره فرهنگی و ورزشی» بخش مرکزی مینودشت واقع در روستای «القجر» این شهرستان اظهار داشت: روزانه حدود 300 مسافر نوروزی برای دریافت خدمات به این کمپ مراجعه می‌کنند.

وی افزود: کمپ فوق با برنامه‌ریزی دفتر امور روستایی استانداری گلستان، حمایت فرمانداری مینودشت و بخشداری مرکزی این شهرستان توسط دهیاران روستاهای بخش مرکزی راه‌اندازی شد.

کمپ روستای «القجر» خدمات رایگان به مسافران ارائه می‌دهد

فرماندار مینودشت خاطرنشان کرد: کمپ ثابت گردشگری روستایی بخش مرکزی این شهرستان با سه دستگاه چادر خدماتی همچون عرضه رایگان آب معدنی، آبجوش، شکلات، خرما، لیوان یکبار مصرف، انواع مختلف نان سنتی، حلوا برنجی، آش دوغ، آش رشته، سرویس بهداشتی و فروش صنایع دستی را ارائه می‌دهد.

عنابستانی ایده برگزاری جشنواره‌ها و کمپ‌های گردشگری روستایی در تعطیلات نوروز را بسیار جالب دانست و ابراز امیدواری کرد که این ایده در سطح کشور به عنوان یک الگو مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: جشنواره‌های روستایی و کمپ‌های ثابت گردشگری روستایی جایگاه شهرستان را در سطح استان ارتقا می‌دهند. 

جشنواره‌های روستایی جایگاه شهرستان را ارتقا می‌دهند

رئیس ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی مینودشت افزود: در این جشنواره‌ها و کمپ‌ها جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی شهرستان به مسافران نوروزی معرفی و در نتیجه ضریب ماندگاری مسافر در استان افزایش می‌یابد. 

عنابستانی با بیان اینکه کمیته گردشگری روستایی امسال نخستین حضور خود را در ستاد سفرهای نوروزی استان تجربه می‌کند، افزود: در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر می‌توان زمینه جذب بیشتر گردشگر را در استان فراهم کرد.

لازم به ذکر است در جشنواره فرهنگی و ورزشی بخش مرکزی مینودشت به مرکزیت روستای «القجر» مسابقات کشتی، تکواندو، طناب کشی و مچ‌اندازی برگزار و در پایان از 15 نفر تجلیل شد. 

روستای «القجر» مینودشت بیش از 5 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/83003/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول