اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

دانشکده پزشکی گناباد به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار گناباد گفت: 90درصد ساخت دانشکده پزشکی گناباد انجام شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

دانشکده پزشکی گناباد به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌ها و بحث ارتباطات یکی از محورهای توسعه است و شهرستان گناباد از نظر ارتباطات وضعیت مطلوبی دارد.

فرماندار گناباد گفت: ضریب نفوذ تلفن ثابت شهرستان گناباد با شهرهای بزرگ برابری می‌کند.

صفایی ادامه داد: در ابتدای دولت نهم 60درصد ازمردم روستاهای گناباد از جاده آسفالت برخوردار بودند در حالیکه هم اکنون 97درصد مردم روستاها از راه آسفالت شده برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اهمیت راه دوغارون -گناباد گفت: این راه برای شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح احداث این راه سال های گذشته در کمسیون 32 رد شد؛ اما در حال حاضر در کمیسیون ماده 215 برنامه پنجم در نوبت قرار دارد.

صفایی در ارتباط با خطوط ریلی خاطرنشان کرد: احداث خط آهن چابهار مشهد از طریق گناباد تثبیت شده اما اجرایی شدن آن با مشکل اعتبار مواجهه است.

وی افزود: از ابتدای احداث خط آهن در ایران حدود 10 هزار کیلومتر ریل ساخته شده و هم اکنون 13 هزار کیلومتر خط آهن در دست اجرا است و دولت در بهترین حالت اعتباری سالی 250کیلومتر را می‌تواند اجرا کند بنابراین اجرای خطوط آهن در دست اجرا بیش از پنجاه سال زمان می‌برد.

صفایی با بیان اینکه اجرای خطوط ریلی نیاز به حضور مردم دارد، تصریح کرد: باید زمینه حضور مردم را فراهم کرد تا کارهای اجرایی سریع‌تر پیش برود.

فرماندار گناباد در ارتباط با تکمیل بیمارستان 160 تخت‌خوابی گفت: 5میلیارد و 860 میلیون تومان در سال 91 اعتبار برای این بیمارستان تصویب شد که 50درصد آن تامین شده است.

وی ادامه داد: 90درصد ساخت دانشکده پزشکی گناباد انجام شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار گناباد با اشاره به سرمازدگی‌های اخیر در روستاهای بالادست گناباد اظهار کرد: محصول بادام و بعضی دیگر از سردرختی‌ها دچار آسیب جدی شده که باید این خسارات از طریق بیمه جبران شود.

صفایی در ارتباط با شهرداری گناباد گفت: شهرداری گناباد باید به دنبال سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد ثابت برای خود باشد تا از این طریق حقوق پرسنل خود را تامین کند و درآمدهای دیگر شهرداری صرف عمران شود.

وی ادامه داد: 20هکتار زمین به اصناف خدماتی واگذار شده است که در آینده می‌تواند هم برای شهرداری درآمدزا باشد و هم کمک زیادی به حل ترافیک و بهبود مبلمان شهری گناباد کند.

انتهای پیام/70004/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول