اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 قم خبر داد

بهره‌برداری از 5 المان و آب‌نمای جدید شهری در قم

شهردار منطقه پنج قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پنج المان و آب‌نمای شهری در منطقه پنج قم راه‌اندازی شد.

بهره‌برداری از 5 المان و آب‌نمای جدید شهری در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، سید جمال‌الدین حسینی با بیان اینکه شهرداری منطقه پنج قم همگام با سایر مناطق و بر اساس ابلاغ شهردار قم در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران نوروزی برنامه‌های خود را بر اساس سیاست‌های کمیته‌های 10 گانه تنظیم کرده است اظهار کرد: زیباسازی فضای شهری، تعمیر، رنگ‌آمیزی و نصب المان‌ها و مبلمان شهری و توسعه فضای سبز و گل‌کاری از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: ساخت پنج مورد المان و آب‌نمای جدید در منطقه پنج از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و در نوروز امسال به بهره‌برداری رسیدند که این امر در زیباسازی محیط شهری تاثیرگذار بوده است.

شهردار منطقه پنج قم با بیان اینکه همه بوستان‌های این منطقه برای اسکان موقت و استراحت مسافران نوروزی تجهیز شدند خاطرنشان کرد: 9 پارک در منطقه پنج شهری قم وجود دارند که همه آنها در طرح نوروزی سامان‌دهی و تجهیز شدند.

وی از استقرار کانکس سرویس بهداشتی موقت در بوستان ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: سایر امکانات همچون مبلمان شهری، روشنایی، نورپردازی، فضای سبز و آبخوری‌ها و ظرفشویی‌ها هم در همه بوستان‌ها تعمیر شده یا موارد جدیدی به آنها اضافه شد.

حسینی با بیان اینکه صدها مورد تابلوی راهنمای شهری برای کنترل و هدایت ترافیکی زائران در منطقه پنج نصب شده است ابراز کرد: منطقه جمکران از جمله مبادی ورودی قم به شمار می‌رود و نصب این تابلوها برای جلوگیری از سردرگمی مسافران ضروری بود که پس از نیازسنجی برای نصب آنها اقدام شد.

شهردار منطقه پنج قم افزود: 180 نفر از پرسنل خدمات شهری شهرداری این منطقه در ایام نوروز به حالت آماده‌باش هستند و ستاد اطلاع‌رسانی منطقه پنج هم نخستین ستادی بود که در قم فعالیت خود را آغاز کرد ضمن اینکه نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف و خدمت‌رسانی صحیح و منظم به زائران هم در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تا پیش از شروع ایام فاطمیه نورپردازی‌های وسیعی در منطقه پنج صورت گرفته بود گفت: روز قبل از شهادت حضرت زهرا(س) این نورپردازی‌ها خاموش شد و به جای آن شهر به حالت سیاه‌پوش در آمد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول