اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد دانشگاه:

«حماسه سیاسی و اقتصادی» پاسخ کوبنده به توطئه‎های دشمن است

یک استاد دانشگاه استان گلستان گفت: شعار «حماسه سیاسی و اقتصادی» پاسخ کوبنده به تمام هجمه‎ها و توطئه‎های دشمن است.

«حماسه سیاسی و اقتصادی» پاسخ کوبنده به توطئه‎های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید قربان سیاه‌بالایی ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی گرگان اظهار داشت: پیام‎های نوروزی مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال، چراغ راه مردم و مسئولان است که این هدف‎گذاری‎ها تاکید به انسجام و همدلی بیشتر در آحاد جامعه دارد.

وی با تاکید بر اینکه ولایت در مرکز ثقل هر حماسه‎ای قرار دارد، بیان داشت: ملت ایران همواره در عرصه‎های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... اثبات کرده که در مقام عمل، حماسه آفرینی می‎کند و این همراهی با تبعیت از فرامین ولایت باید تداوم داشته باشد.

مردم بداخلاقی‎های اداری را از هیچ مدیری نمی‎پسندند

این فعال اصولگرا با بیان اینکه ملت ایران در آستانه خلق حماسه‎ای دیگر است، خاطرنشان کرد: 24 خرداد امسال، انتخابات سرنوشت‎سازی به دست مردم رقم می‎خورد که امیدواریم با انتخاب افراد مومن، بااخلاص، دلسوز و اصلح، مشکلات و دغدغه‎های موجود مرتفع و توصیه‎های معظم‎له عملیاتی شود.

سیاه‎بالایی در خصوص مدیریت اسلامی بیان داشت: مردم بداخلاقی‎های اداری را از هیچ مدیری نمی‎پسندند، حتی اگر هزاران کار مفید انجام شود اما یک بداخلاقی در عرصه مدیریت، همه زحمات را فنا خواهد کرد.

وی تلاش شبانه‎روزی برای مردم را نشانه یک انسان مومن عنوان کرد و افزود: اگر نگاه مسئولان به مردم، الهی، پاک و خدمتگزارانه باشد هیچگاه یک مسئول دچار کبر و غرور نشده و آنگاه خدمت بی‎منت در اولویت قرار می‎گیرد.

خدمتگزاری به مردم، پاسداری از حقوق و حرمت آنهاست

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه خدمتگزاری برای مردم به مثابه پاسداری از حقوق و حرمت آنهاست، متذکر شد: اگر خدای ناکرده مسئولان نگاه بالادستی به مردم داشته باشند و خود را مسلط بر آنها بدانند سقوط خواهند کرد و از چشم مردم خواهند افتاد.

سیاه‎بالایی با بیان اینکه بیکاری جوانان یکی از معضلات اصلی کشور است، خاطرنشان کرد: مشکل بیکاری فقط مختص گلستان نیست اما اینها سبب نمی‎شود که برای رفع این معضل تلاش کمرنگی صورت بگیرد.

وی افزود: همه باید برای اشتغال جوانان تلاش کنند چراکه اگر مسئله بیکاری در کشور تاحدودی نیز حل شود منجر به کاهش آسیب‎های اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/83001/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول