اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری مطرح کرد

بقای استقلال در لیگ عیدی بازیکنان

سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری با بیان اینکه بقای تیم فوتبال استقلال در لیگ عیدی بازیکنان است، گفت: این هفته در خانه بازی داریم و هواداران استقلال با حضور در استادیوم می‌توانند در پیروزی تیم محبوب خود نقش به سزایی داشته باشند.

بقای استقلال در لیگ عیدی بازیکنان

ابراهیم تقی‌پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: تیم در تعطیلات نوروزی تمرینات خوب و فشرده‌ای را سپری کرد و بازیکنان از نظر آمادگی بدنی شرایط خوبی دارند.

وی افزود: پس از تحویل تیم از کادر فنی قبلی تیم متحول شده و توانسته با کسب نتایج خوب، رضایت مدیریت و هواداران را جلب کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری با تشکر از کادر فنی سابق تیم استقلال ساری تصریح کرد: پس از قبول مسئولیت به عنوان سرمربی تیم استقلال از چهار بازی موفق به کسب هشت امتیاز شد.

تقی‌پور با اشاره به حفظ سهمیه تیمش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ابراز داشت: ابتدا با توکل به خدا و تلاش بازیکنان هر طوری که شده باید سهمیه تیم استقلال در لیگ دسته دوم کشور حفظ شود.

وی گفت: بازیکنان آماده این بازی هستند و فقط برای کسب پیروزی و سه امتیاز به میدان می‌روند.

سرمربی فوتبال استقلال ساری با اشاره به میزبانی تیمش در خانه افزود: این هفته در خانه بازی داریم و هواداران و دوستداران تیم فوتبال استقلال با حضور در استادیوم با تشویق خود می‌توانند در پیروزی تیم محبوب خود نقش به سزایی داشته باشند.

تقی‌پور افزود: در حال حاضر شرایط در انتهای جدول طوری است که باید برای حفظ سهمیه و حضور تیم در لیگ پیروز بازی خانگی داشته باشیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال ساری در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور 11 فروردین در استادیوم شهید متقی میزبان مس سونگون ورزقان تبریز است.

استقلال ساری هم‌اکنون با 28 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/86005/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول