اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پروژه مسکن مهر گلپایگان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی مسکن مهر گلپایگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پروژه مسکن مهر گلپایگان گفت: مسکن مهر گلپایگان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورتی که متقاضیان آورده‌هایشان را تکمیل کنند تا اردیبهشت سال 1392 قابل بهره‌برداری است.

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی مسکن مهر گلپایگان

مرتضی وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: 800 واحد از فاز نخست مسکن مهر گلپایگان تا اردیبهشت ماه 1392 آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه 2هزار و 576 واحد مسکونی در قالب تعاونی مسکن و 360 واحد طی انعقاد تفاهم‌نامه دولت و انبوه‌سازان در گلپایگان در حال احداث است، بیان کرد: 90 واحد نیز توسط بنیاد مسکن شهرگوگد در دست ساخت است.

مدیرعامل پروژه مسکن مهر گلپایگان یادآور کرد: مسکن مهر گلپایگان به سه فاز تقسیم شده است و فاز نخست در اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود و فاز دوم هم در حال تکمیل است و در صورتی که متقاضیان استقبال کنند و آورده را تکمیل کنند، این فاز هم تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بر اساس یک طرح جدید پکیج تصفیه خانه هوازی در مجاورت بلوک‌های مسکونی به زودی نصب می‌شود، تصریح کرد: استفاده از چاه‌های جذبی در این منطقه میسر نیست و دفع فاضلاب به آب‌های سطحی نفوذ پیدا می‌کنند و با توجه به هزینه بالای احداث تصفیه خانه مرکزی این امر هم امکان پذیر نبود، بنابراین بر اساس یک طرح جدید از سیستم پکیج تصفیه خانه در مجاورت بلوک‌های مسکونی استفاده شده است.

وحیدی گفت: 500 پرونده مسکن مهر برای فروش اقساطی در بانک مسکن آماده شده است و در صورتی که پروانه پایان کار ساختمان از سوی شهرداری صادر شود، این واحدها در اختیار متقاضیان قرارمی گیرد.

وی اظهار کرد: واحدهای مسکن مهر گلپایگان 75 تا90 متر بنای مفید دارند و به هر واحد حدود 35 تا 40 متر مشاعات شامل پارکینگ، انباری و فضاهای دیگر افزوده می‌شود.

مدیرعامل پروژه مسکن مهر گلپایگان با تاکید بر اینکه در صورتی که آورده اعضا تکمیل شود واحدها سریع‌تر آماده تحویل می‌شوند، اظهار کرد: سندهای عرصه‌های مسکن مهر آماده شده و مشکلی برای صدور سندهای اعیانی آن‌ها وجود ندارد و تنها باید پروانه‌های پایان کار صادر شود.

وی یادآور کرد: تأسیسات زیربنایی مانند آب، برق و گاز و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مسکن مهر انجام شده است و در صورتی همکاری متقاضیان تا اردیبهشت ماه 92حدود 800 واحد مسکن مهر در گلپایگان به بهره‌برداری می‌رسد.

وحیدی با بیان اینکه در هفته درختکاری 500 اصله نهال در سایت مسکن مهر کاشته شده است، تاکید کرد: در آینده نزدیک واحدهای تجاری، مدرسه، پاسگاه انتظامی، خانه بهداشت،مسجد و فضاهای سبز به این مجموعه افزوده می‌شود.

انتهای پیام/63014/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول