اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت 16 تیم در مرحله دوم

حریفان معادن تیموری قم در فوتسال کشور مشخص شدند

حریفان تیم فوتسال معادن تیموری قم در مرحله دوم مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

حریفان معادن تیموری قم در فوتسال کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که یک مرحله از برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور سپری شده است، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در نظر دارد مرحله دوم گروهی این رقابت‌ها را در فروردین ماه سال 1392 برگزار کند.

برای همین منظور کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان قرعه‌کشی مرحله دوم رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور را برگزار کرد تا تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در جریان برنامه بازی‌های خود قرار بگیرند.

بر این اساس مراسم قرعه‌کشی دومین مرحله رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور روز شنبه بیست و ششم اسفند ماه در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد تا مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها حریفان خود را بشناسند.

امسال تیم‌های حاضر در مرحله دوم مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور در چهار گروه چهار تیمی برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که تیم فوتسال معادن تیموری قم یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود.

فوتسالیست‌های تیم معادن تیموری قم که از مرحله قبل مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ زیرگروه باشگاه‌های کشور پنج پیروزی متوالی را در کارنامه دارند، در این مرحله در گروه دوم مقدماتی با حریفان خود برای دستیابی به جواز حضور در مرحله نهایی مسابقه می‌دهند.

بر اساس گروه‌بندی صورت گرفته در گروه دوم مسابقات دومین مرحله لیگ زیرگروه فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم‌ فوتسال معادن تیموری در کنار نمایندگان فوتسال استان‌هایی همچون اصفهان و خراسان رضوی قرار دارد.

تیم فوتسال معادن تیموری در مرحله اول مقدماتی در گروه دوم قرار داشت و با تیم‌های استقلال تربت جام، سن‌ایچ ساوه، پاسارگاد کهگیلویه و بویراحمد، مبل کریمی کرج و اوپل موبایل مازندران همگروه بود و از سد تمام حریفان خود عبور کرد.

این تیم در مرحله اول گروهی از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به عنوان میزبان معرفی شد و در مدت یک هفته در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای تیم‌های شرکت‌کننده بود که سرانجام با کسب پنج پیروزی متوالی به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم شد.

در حالی که از گروه‌های مختلف مرحله مقدماتی در مجموع 16 تیم جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند، از گروهی که بازی‌های آن در قم به انجام رسید، سرانجام تیم‌های معادن تیموری و سن‌ایچ ساوه با مربی قمی خود یعنی حسین مردانی‌پور به مرحله دوم صعود کردند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول