اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آب و فاضلاب همدان:

نوروز 92 در همدان قطعی آب نداریم / آب پارک‌ها استاندارد است

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب همدان گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز مسافران در همدان حضور می‌یابند، آب پارک‌ها استاندارد بوده و قطعی آب نداریم.

نوروز 92 در همدان قطعی آب نداریم / آب پارک‌ها استاندارد است

سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:با توجه به بارش کمی که امسال استان همدان با آن مواجه بود، مصرف آب همدان باید با مدیریت مردم و مسئولان انجام دهند تا مشکلی در روند آبرسانی ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: امسال بارش‌های جوی، نسبت به سال قبل 33 درصد کاهش و نسبت به بلند مدت 32 درصد کاهش یافته که امیدواریم مدیریت آب اعمال شود.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان اضافه کرد: آبفای استان همدان با تلاش‌های خود تمهیدات لازم را برای مهمانان تدارک دیده تا وقفه‌ای برای آب استان ایجاد نشود و مهمانان به خوبی و خوشی در همدان حضور یابند.

وی اظهار کرد: همه تلاش‌های ما مبنی بر این است که تمام تمهیدات را هماهنگ کنند تا آب سالمی در اختیار آنها قرار گیرد و مردم نیز در مصرف صرفه‌جویی کنند، تا در خدمات‌رسانی وقفه‌ای ایجاد نشود.

حسینی‌بیدار با تأکید بر اینکه شست‌وشو با کمترین آب استفاده شود، افزود: مردم دقت کنند مصارف خود را برای روزهای 29 و 30 اسفند نبرند چرا که میزان مصرف بالا رفته و تقاضا از شبکه برای آب بالا می‌رود.

وی اضافه کرد: مردم باید شست‌وشو را مدیریت کنند و حتی‌الامکان شست‌وشوی خود را در شب انجام دهند چرا که تقاضا پائین است و خللی در آبرسانی صورت نمی‌گیرد.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در ایام نوروز قطعی آب نخواهیم داشت، افزود: تمام تلاشمان بر این است تا مهمانان نوروزی با مشکل مواجه نشوند.

وی کیفیت آب‌های پارک‌ها را بسیار مطلوب دانست و گفت: برخی از آب‌های پارک‌ها آشامیدنی نیست که باید با دقت به تابلوهای راهنما از آن استفاده نکنند و از آب‌هایی که مشکلی ندارند و استاندارد لازم را دارد، استفاده کنند.

حسینی‌بیدار در پایان آب را متعلق به آیندگان دانست و گفت: مسافران نوروزی و همه شهروندان باید با استفاده درست از این نعمت الهی در صرفه‌جویی و مدیریت آب دقت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول