اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر سیراف خبر داد

افزایش ورود تعداد گردشگران داخلی و خارجی به بندر سیراف

شهردار بندر سیراف از افزایش تعداد گردشگران داخلی و خارجی بندر سیراف در نوروز امسال خبر داد.

افزایش ورود تعداد گردشگران داخلی و خارجی به بندر سیراف

وحید واعظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر سیراف اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون گردشگران داخلی و خارجی از بندر باستانی سیراف و اماکن زیبای گردشگری منطقه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به مهمانان بسیار خوب بوده و مسافران نوروزی بندر سیراف از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشته‌اند.

شهردار بندر سیراف خاطر نشان کرد: استقبال مسافران نوروزی و گردشگران خارجی در نوروز امسال نسبت به سال گذشته از شهر تاریخی سیراف بیشتر بوده است و ما هر سه پارک موجود در سیراف را در اختیار مسافران گذاشته‌ایم.

واعظی با بیان اینکه برای این پارک‌ها مسئول امنیت گذاشته‌ایم تصریح کرد: علاوه بر این، گشت شهرداری به طور مرتب در حال چرخیدن است و نیروهای انتظامی نیز در کانکسی که شهرداری در اختیار گذاشته(در پارک غدیر) مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: بندر باستانی و قدیمی سیراف از مهم‌ترین بنادر گردشگری و توریستی ایران است و همه ساله شاهد حضور خوب گردشگران از مناطق مختلف جهان در این بندر هستیم.

واعظی افزود: بندر سیراف در واقع از بنادر تاریخی و باسابقه خلیج فارس است که با دارا بودن بیش از 10 اثر تاریخی و ساحل زیبا و موزه همواره ارزش زیادی برای گردشگران دارد.

وی یادآور شد: در چند سال اخیر در زمینه ساحل‌سازی و توسعه بندر سیراف تلاش‌های زیادی انجام شده و در تقویت زیرساخت‌های منطقه تلاش فراوانی شده و انتظار داریم که بتوانیم رضایت خاطر مسافران و گردشگران را فراهم کنیم.

شهردار سیراف با تجلیل از همکاری مسئولان در پذیرایی از مهمانان نوروزی بیان داشت: در این ایام شهرداری و شورای اسلامی، مؤسسه سیراف پارس، کلانتری 12، بسیج، پایگاه میراث فرهنگی سیراف و دریابانی در فراهم کردن ایام خوش اقامت در شهر سیراف همکاری بی‌شائبه‌ای دارند و لازم است از همه مسئولان تقدیر کنیم.

واعظی ابراز داشت: تا پایان تعطیلات نوروزی از تمام امکانات موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مهمانان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول