اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز جمهوری اسلامی

بزرگ‌ترین پرچم کشور در مازندران به اهتزاز درمی‌آید

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار ساری گفت: در روز جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین پرچم کشور در مازندران رونمایی می‌شود.

بزرگ‌ترین پرچم کشور در مازندران به اهتزاز درمی‌آید

محمد رحمانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام نوروز توسط شهرداری ساری بیان داشت: ایجاد معاونت فرهنگی اجتماعی در شهرداری ساری نشان از رویکرد فرهنگی در سطح شهر ساری دارد.

وی با اعلام اینکه برای نخستین بار در سطح شهرهای مازندران معاونت فرهنگی اجتماعی ایجاد شد، اظهار داشت: در سال 92 قصد داریم تحول راهبردی مدون را نسبت به مناسبت‌های فرهنگی در سطح شهر ساری ایجاد کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار ساری درباره برنامه‌های فرهنگی شهرداری ساری در سه ماهه اول سال 92 بیان داشت: در تلاش هستیم تا در ساری برنامه‌های مناسبتی را اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: برای ضمانت اجرایی این برنامه‌ها بودجه آن از ابتدای سال تامین شد.

رحمانی در ادامه از رونمایی بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در روز 12 فروردین ماه در میدان امام ساری خبر داد و گفت: این پرچم به طول 30 و عرض 10 متر با حضور مسئولان استانی در روز 12 فروردین ماه به اهتزاز درمی‌آید.

این مسئول شهری مرکز استان مازندران در ادامه به برپایی نمایشگاه در صحن مطهر امام زاده یحیی ساری به مناسبت ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از روز 13 تا 23 فروردین ماه برپا می‌شود.

رحمانی دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری ساری را برپایی کنسرت‌های موسیقی در پایان هر هفته در مرکز استان مازندران عنوان کرد و گفت: در اواسط فروردین ماه سال جاری موزه تاریخی شهرداری ساری نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/86004/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول