اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

700 دانش‌آموز برتر شهرستان جم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و مردم، 700 دانش‌آموز برتر شهرستان جم در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی تجلیل شدند.

700 دانش‌آموز برتر شهرستان جم تجلیل شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از جم، همایش تجلیل از دانش‌آموزان،‌ مربیان،‌ مدیران و مدارس برتر مسابقات فرهنگی،‌ هنری جم عصر امروز در سالن فرهنگسرای توحید جم برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بوشهر در این آیین اظهار داشت: دانش‌آموزان شهرستان جم در سال تحصیلی گذشته حائز کسب مقام سوم کشوری در رشته مطالعه و تحقیق و فیلم کوتاه شدند، همچنین مقام برگزیده کشوری در رشته‌های مطالعه و تحقیق،‌ هنرهای دستی تجسمی و یک مقام در رشته عکاسی را به خود اختصاص دادند.

محمد حسینی افزود: دانش‌آموزان این شهرستان مقام دوم استانی در مسابقات هنری را به دست آورده و در کل مسابقات فرهنگی و هنری استان بوشهر مقام اول را کسب کردند.

وی اضافه کرد: تقویت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس اهمیت زیادی دارد و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

حسینی بیان داشت: امروز دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ اسلامی و دینی تلاش می‌کنند و باید با تقویت فرهنگ دینی در دانش‌آموزان به مقابله با این ترفند دشمن برویم.

مسئول فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان جم نیز گفت: استعداد دانش‌آموزان شهرستان جم در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی هنری بی‌نظیر است.

وی اذعان داشت: در سال تحصیلی جاری تعداد بیش از 4 هزار و 700 نفر دانش‌آموز در مسابقات فرهنگی، هنری شهرستان جم شرکت کردند که از این تعداد سهم دختران بیشتر است.

ابراهیمی در ارتباط با رتبه‌های برتر مدارس مقاطع مختلف نیز اظهار داشت: در مقطع ابتدایی آموزشگاه شهدای پتروشیمی مقام اول، علم و دانش مقام دوم و حضرت رقیه(س) مقام سوم را کسب کرد.

وی در پایان بیان داشت: در مقطع راهنمایی، آموزشگاه حضرت زینب(س) مقام اول، آموزشگاه ام‌البنین (س)مقام دوم و خدیجه کبری(س) مقام سوم را کسب کردند و در مقطع متوسطه نیز آموزشگاه ریحانه‌النبی مقام اول، حضرت مریم مقام دوم و آموزشگاه باقر العلوم(ع) مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول