اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دریانوردی مازندران خبر داد

احداث اسکله‌های جدید در بندر نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ساخت برج کنترل و دعوت از سرمایه‌گذاران برای احداث اسکله‌های جدید در بندر نوشهر را از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره کل در سال جدید اعلام کرد.

احداث اسکله‌های جدید در بندر نوشهر

سید نبی سیدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر از رشد 40 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر و بندر فریدونکنار در 11 ماه سال 91 خبر داد.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از یک میلیون و 100 هزار تن کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت سال قبل از رشد 40 درصدی برخوردار بوده است. 

وی با قدردانی از عملکرد کارکنان بخش‌های مختلف اداره‌کل در طی سال جاری، بر لزوم اهتمام بیشتر همکاران به امر بازاریابی و جذب تجار و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رشد عملکرد اداره‌کل در سال آینده تأکید کرد. 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خاطرنشان کرد: جذب اپراتور جدید، توسعه زیر ساخت‌های اداره‌کل از جمله بازسازی اسکله غربی، ایجاد سامانه رسوب‌گیر، ساخت برج کنترل و دعوت از سرمایه‌گذاران برای احداث اسکله‌های جدید در ضلع شرقی بندر نوشهر از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های این اداره‌کل در سال جاری است. 

وی همچنین راه‌اندازی و بهره‌برداری از جرثقیل بکرا، تسریع در انجام ساخت و سازهای بندر فریدونکنار و نظارت مستمر از سوی امور دریایی و کنترل و نظارت بر شناورهای تفریحی فعال در سواحل استان مازندران در ایام نوروز را از دیگر برنامه‌های اداره‌کل در سال آینده عنوان کرد.

انتهای پیام/86019/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول