اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

آغاز جشنواره نوروزی آئین‌های سنتی در بندر عسلویه

جشنواره نوروزی آئین‌های سنتی در بندر عسلویه با حضور مردم و مسئولان گشایش یافت.

آغاز جشنواره نوروزی آئین‌های سنتی در بندر عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، پیش از ظهر امروز جشنواره نوروزی آئین‌های سنتی در شهر عسلویه با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان عسلویه و تعدادی از مهمانان نوروزی در ساحل زیبای عسلویه گشایش یافت.

بخشدار ویژه عسلویه در آئین افتتاحیه جشنواره ضمن تبریک عید نوروز به شهروندان و مسافران نوروزی از اقدام جوانان در برپایی این جشنواره تشکر کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در ایام نوروز باعث ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان نوروزی می‌شود و امیدواریم برگزاری این جشنواره به شناسایی مناطق دیدنی و طبیعت بکر منطقه و همچنین آشنایی مسافران نوروزی با آداب و فرهنگ و رسومات سنتی مردم خطه زرخیز شهرستان عسلویه تاثیرگذار و مورد رضایت آنها واقع شود.

سید محمد احمدپور تصریح کرد: امیدواریم جوانان شایسته و سختکوش انجمن جوان عسلویه طبق سنوات گذشته در ایام نوروز با شور و هیجان بیشتری برنامه‌های خود را اجرا کنند و بدانند که از برگزاری چنین جشن‌هایی به ‌شدت حمایت خواهیم کرد.

مسئول گروه انجمن جوان عسلویه نیز هدف از برگزاری جشنواره نوروزی را آشنایی مسافران نوروزی با آداب و رسوم مردم منطقه عنوان کرد و ابراز داشت: گروه انجمن جوان برای بهتر برگزار شدن این جشنواره در ایام نوروز اقدامات و فعالیت‌های زیادی داشته و تلاش کرده‌ایم رضایت مهمانان فراهم شود.

شهاب شاهینی افزود: راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی، توزیع غذای محلی و شیرینی‌های سنتی، اجرای موسیقی محلی و آشنایی مسافران نوروزی با فرهنگ و سنت‌ها از جمله لباس و پوشاک از جمله برنامه‌های این جشنواره است که امیدواریم مورد استقبال و رضایت شهروندان نوروزی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: هوشنگ صمصامی‌فرد شهردار عسلویه، اعضای شورای اسلامی شهر عسلویه، بخشدار ویژه سابق آقای نادری و بخشدار کنونی آقای احمدپور در برگزاری این جشنواره حمایت‌های لازم را انجام دادند که از طرف مردم از این حمایت‌ها تقدیر می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، صرف قهوه، پخت و توزیع غذای محلی، توربافی، صنایع دستی و اجرای موسیقی محلی از مهم‌ترین برنامه‌های جشنواره نوروزی گروه انجمن جوان عسلویه است که تا پایان تعطیلات نوروزی در محل پارک مروارید خلیج فارس شهر عسلویه دایر است.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول