اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی جهرم خبر داد

ورود بیش از 7 هزار مسافر نوروزی به جهرم

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی جهرم گفت: تاکنون 7 هزار و 140 نفر مسافر نوروزی به جهرم وارد شده‌اند و 4 هزار و 14 نفر شب را در این شهر اسکان یافته‌اند.

ورود بیش از 7 هزار مسافر نوروزی به جهرم

چنگیز خراس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: تاکنون 7 هزار و 140 مسافر نوروزی به این شهر وارد شده و از اماکن تاریخی، گردشگری و بقاع متبرکه جهرم بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اسکان 4 هزار و 143 نفری مسافران نوروزی در این شهر، افزود: اسکان مسافران در هتل‌ها، مدارس، چادرهای هلال احمر و محوطه شهرداری جهرم بوده است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی جهرم با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده این ستاد در راستای استقبال از مسافران نوروزی، ابراز داشت: برپایی نمایشگاه سفره‌های هفت سین، تهیه و توزیع نقشه و بروشور مراکز تفریحی، تاریخی، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و برپایی نمایشگاه صنایع دستی از جمله برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی جهرم بوده است.

وی با بیان اینکه 250 کلاس درس در کنار هتل‌ها و میهمان‌پذیرهای جهرم اسکان مسافران نوروزی را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: 61 اثر تاریخی و ابنیه ثبت شده در جهرم نیز پذیرای مسافران نوروزی است.

خراس با اشاره به استقرار سه کمپ راهنمایان نوروزی در جهرم، بیان کرد: 40 عضو سازمان جوانان هلال احمر این شهرستان به صورت شبانه‌روزی مشغول به خدمات‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول