اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای استان اصفهان خبر داد

آمادگی استان اصفهان برای اسکان 210 هزار نفر مسافر در روز

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای استان اصفهان از آمادگی این استان برای اسکان 210 هزار نفر مسافر در روز خبر داد.

آمادگی استان اصفهان برای اسکان 210 هزار نفر مسافر در روز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه افتتاح کمپ گردشگری روستای شهرستان شهرضا اظهار کرد: ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان بیش از 210 هزار نفری استان در هر روز گفت: تمام تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مطلوب برای میهمانان نوروزی که قصد اقامت به صورت شب خواب در سطح استان را دارند، معطوف ساخته‌ایم.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای استان اصفهان از حضور بازرس همکار در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خبر داد و افزود: این تعداد بازرس با همکاری سازمان میراث فرهنگی، اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و مجمع امور صنفی استانداری در نظارت، خدمت‌رسانی و ارزشیابی عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای استان را یاری می رسانند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: یکی از این مصوبات اتخاذ بهترین شهرستان، شهر و بهترین روستا با نظرات کارشناسان ستاد تسهیلات سفرهای استان بوده که امیدواریم بتوانیم بهترین‌ها را در ارائه خدمات مناسب به میهمانان نوروزی انتخاب و تقدیر کنیم.

انتهای پیام/6302/ق10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول