اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش جم:

1000 نفر در مدارس جم اسکان یافتند

رئیس آموزش و پرورش جم از اسکان یک‌هزار نفر در مدارس شهرستان جم خبر داد.

1000 نفر در مدارس جم اسکان یافتند

حسین اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری و توریستی است و همه ‌ساله جمع کثیری از مهمانان نوروزی از مناطق مختلف توریستی و دیدنی جم بازدید می‌کنند.

وی افزود: جنگل گلوبردکان و مناطق دینی بخش ریز و اماکن تفریحی و گردشگری شهر جم و سایر اماکن گردشگری جم از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون میزبان مسافران بوده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش جم در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در اسکان مهمانان نوروزی اهتمام جدی دارد و بخش مهمی از اسکان مهمانان توسط مدارس شهرستان انجام می‌شود.

اسکندری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تعداد 20 مدرسه در دو حوزه جم و ریز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده هستند و تدابیر لازم به منظور میزبانی خوب و شایسته از میهمانان اندیشیده شده است.

رئیس آموزش و پرورش جم از اسکان یک‌هزار نفر در مدارس شهرستان جم خبر داد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از یک‌هزار نفر در مدارس شهرستان جم اسکان یافته‌اند و امکانات و تجهیزات لازم برای رضایت خاطر این عزیزان فراهم شده است.

اسکندری بیان کرد: ستاد مرکزی نظارت تسهیلات سفر استانداری بوشهر نیز روز گذشته از محل اسکان مهمانان نوروزی در مدارس جم بازدید کردند و از نحوه میزبانی و امکانات موجود رضایت داشتند.

وی افزود: تا پایان تعطیلات نوروزی برای بهبود خدمات‌رسانی به مهمانان آماده هستیم و امیدوار هستیم گامی در راستای رضایت خاطر مردم و مهمانان برداریم.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول