اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی سبزینه عنوان شد

ارائه طرح «نوشهر بدون کوچه خاکی»

شهردار نوشهر در جشنواره ملی سبزینه از ارائه طرح «نوشهر بدون کوچه خاکی» خبر داد.

ارائه طرح «نوشهر بدون کوچه خاکی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، در این جشنواره که بعدازظهر امروز در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز برگزار شد، مسئولان استانی و شهرستان نوشهر و ورزشکاران و هنرمندان ملی نیز حضور داشتند.

شهردار نوشهر در این مراسم گفت: حضور شهروندان نوشهری در جشنواره سبزینه همچون همیشه ارزش و اهمیت این جشنواره ملی را بسیار بالا برده است.

علی امانی افزود: هدف برد و باخت نیست؛ بلکه هدف دور هم بودن و باهم بودن است و جشنواره سبزینه یکی از آن فرصت‌هایی است که می‌توان دورهم و در کنار هم بود.

وی بیان کرد: امسال به همه شرکت‌کنندگان جشنواره سبزینه به رسم یادبود لوح تقدیر اهدا و از بین شهروندان خوش‌حساب صنفی و عوارضی به یک نفر به قید قرعه یک دستگاه پراید اهدا شد.

شهردار نوشهر در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: به ‌زودی نخستین پل روگذر درون شهری در استان مازندران در شهرستان نوشهر و در منطقه هلستان در تقاطع بهارستان عملیاتی می‌شود که کار مطالعاتی آن چندی پیش انجام شد.

وی افزود: همچنین نهضت آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های سطح شهر نوشهر امسال ادامه خواهد یافت و شعار ما امسال «نوشهر بدون کوچه خاکی» است.

در پایان این جشنواره، هیئت داوران، هفت اثر را از بین 80 اثر شرکت‌کننده در ششمین جشنواره ملی سبزینه برگزیدند که اثر طاهره ترابی‌فر با عنوان دست شهید، رتبه نخست را کسب کرد.

طاهره ترابی‌فر در گفت‌وگوی کوتاه به خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: بیش از چهل روز تلاش و ممارست انجام شد تا این اثر خلق شود.

وی افزود: این اثر نمادی از حیات‌بخشی خون پاک شهدا به جامعه است که با شهادت خود زندگی و حیات به جامعه بخشیدند.

ترابی‌فر عنوان کرد: در کسب این موفقیت دوستان زیادی نقش داشتند و با همفکری و کمک آنها این اثر در ششمین جشنواره ملی سبزینه نوشهر موفق به کسب رتبه اول شد که از همه آنها تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، شش اثر برگزیده دیگر نیز به ترتیب با مضمون تداعی‌کننده طرح‌های سنتی ایران (رتبه دوم)، کاشت بسیار زیبا و ظرافت (رتبه سوم)، جعبه چهل تکه دارای تنوع (رتبه چهارم) طرح قوی معماری (رتبه پنجم)، ارائه نوآوری و کار قوی (رتبه ششم) و مضمون دعای تحویل سال (رتبه هفتم) را از آن خود کردند.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول