اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دریابانی استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه نوروزی در ستاد پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر

فرمانده دریابانی استان بوشهر از راه‌اندازی قرارگاه نوروزی در ستاد پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی قرارگاه نوروزی در ستاد پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر

قلندر لشکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌ها در مورد افزایش حضور مسافران نوروزی در استان بوشهر، این قرارگاه‌ها در استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: تمام نیروها در این پایگاه‌ها در حال آماده باش هستند و در سه شیفت کاری تقسیم کار صورت گرفته و از نیروهای کمکی از سایر استان‌ها هم استفاده شده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متناسب با نوع خدمات و مسائل امنیتی استان، طرح امنیتی نوروز تدوین و به پایگاه‌های دریابانی ابلاغ شده است.

لشکری اظهار داشت: تمام شناورهای عملیاتی در حال آماده باش هستند تا در آب‌های ساحلی طرح امنیتی خدماتی را دنبال کنیم.

وی افزود: 60 فروند شناور را برای ارائه خدمات مختلف به میهمانان نوروزی اختصاص دادیم تا در کنار خدمات، مسافران از امکانات طبیعی بهترین استفاده را ببرند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در ارتباط با مبارزه با قاچاق سوخت، مواد مخدر و اقلام ممنوعه اقدامات لازم پیش‌بینی و طرح‌های امنیتی در این مورد تدوین و این مأموریت‌ها هم تقسیم شده است.

لشکری گفت: در مورد مبارزه با قاچاق سوخت حمایت‌های خوبی از سوی ائمه جمعه و شورای تأمین صورت گرفته و قرار است در ایام نوروز هم اشراف اطلاعاتی کامل بر این موضوع داشته باشیم.

وی با اشاره به نظم و انضباط در خطوط ساحلی عنوان کرد: در همین ارتباط چادرهایی پیش‌بینی کردیم و این چادرها از شاه عبدالله تا دلوار به صورت فشرده و متراکم در نظر گرفته شده و در بقیه مسیرها این فاصله‌ها بیشتر است.

انتهای پیام/66006/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول