اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت گردشگری اردبیل خبر داد

راه‌اندازی تور اردبیل‌گردی برای گردشگران علاقمند

سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از راه‌اندازی تور رایگان اردبیل‌گردی خبر داد.

راه‌اندازی تور اردبیل‌گردی برای گردشگران علاقمند

 قادر تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این تور با همکاری میراث فرهنگی، شهرداری اردبیل، حفاظت محیط زیست و انجمن راهنمایان تور استان اردبیل از روز گذشته آغاز شده و در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در این حرکت مثبت و سازنده حوزه گردشگری و سفری شهرداری، اتوبوس رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا ضمن پذیرایی از مسافران و گردشگران با به کارگیری راهنمایان مجرب بتوانیم ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان را بیشتر معرفی کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به استقبال خوب مسافران و گردشگران از این تور رایگان اشاره کرد و افزود: این تور از محل ستاد تسهیلات سفر از ساعت 16 تا 19 به مدت سه ساعت انجام می‌شود که در این مدت سعی داریم، جاذبه‌های متنوع اردبیل را به هموطنان معرفی کنیم.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: در قالب این تور، گردشگران ابتدا با بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و دیگر اماکن تاریخی میدان عالی‌قاپوی اردبیل آشنا شده و سپس از مجموعه تاریخی بازار اردبیل دیدن می‌کنند و با این بنای فاخر آشنا می‌شوند.

وی گفت: در این تور رایگان، مسافران و گردشگران در محوطه مسجد جامع پیاده شده و در مسیر سیدآباد از رودخانه‌ها و پل‌های تاریخی اردبیل نیز دیدن می‌کنند.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تصریح کرد: این بازدید تا پل هفت چشمه اردبیل ادامه می‌یابد، سپس اتوبوس حامل گردشگران به سمت شورابیل حرکت کرده و راهنمای گردشگران در مورد زیبایی‌های دریاچه شورابیل به عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهر ایران توضیحاتی را به علاقمندان ارائه می‌کند.

تقی‌زاده در پایان اذعان داشت: گردشگران همچنین در قالب این تور از موزه تاریخ طبیعی اردبیل بازدید کرده و با توضیحات کارشناسان حفاظت محیط زیست با آثار زیبا و دیدنی این موزه به ویژه حیات وحش و مجموعه تاکسیدرمی آشنایی پیدا کرده و همچنین از موزه مردم‌شناسی اردبیل نیز به صورت رایگان دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/62003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول