اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

موج دوم سفرهای نوروزی از فردا آغاز می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: موج دوم سفرهای نوروزی از فردا آغاز می‌شود.

موج دوم سفرهای نوروزی از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران اظهار داشت: تا این لحظه گزارش نگران کننده‌ای در سطح استان مازندران نداشتیم.

وی در ادامه از رشد 15 درصدی حضور مسافران در استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: به لحاظ حضور تعداد مسافران مقیم در مازندران نسبت به سال گذشته با رشد 23 درصدی مواجه بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه از پیگیری انجام شده برای نظارت بر بازار خبر داد و گفت: میزان بازدید از صنوف استان مازندران نسبت به سال گذشته از رشد 34 درصدی برخوردار بود.

وی با اعلام این‌که موج دوم سفرهای نوروزی در مازندران از فردا شروع می‌شود، تأکید کرد: مسئولان اجرایی در موج دوم سفرها مسئولیت‌شان بیشتر می‌شود.

ابراهیمی در ادامه از برپایی رشد تورهای یک‌روزه نوروزی در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: در خصوص برپایی تورهای یک‌روزه نسبت به سال گذشته با رشد 34 درصدی مواجه بودیم.

وی در ادامه به استقبال مناسب گردشگران از اماکن مذهبی در سطح استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: باعث شادی است که گردشگری مذهبی نیز در مازندران با استقبال بسیار مناسبی همراه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه به برگزاری کنسرت‌های محلی و جشنواره‌های متعدد در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: برگزارکنندگان کنسرت به مناسبت نزدیک شدن به ایام فاطمیه نسبت به قطع کنسرت‌ها و جشنواره‌ها اقدام کنند.

وی تأکید کرد: مجوزهای برگزاری کنسرت‌ها باید لغو شود و برگزارکنندگان دقت کنند تا مجوزی جدید ارائه نشود.

معاون استاندار مازندران در ادامه به همکاری مناسب رسانه‌های استان مازندران با ستاد تسهیلات سفر اشاره کرد و گفت: در پوشش رسانه‌ای نسبت به سال گذشته با رشد 19 درصدی مواجه بودیم.

ابراهیمی در پایان تأکید کرد: با شروع موج دوم سفرها باید به خوبی این موضوع مدیریت شود و هر نوع نارسایی در کارها باید رفع شود تا مسافران و مردم با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/86004/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول