اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

بازدید بیش از چهار هزار زائر قزوینی از سرزمین‌های ‌نور

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در نوروز امسال تاکنون بیش از چهار هزار نفر از یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

بازدید بیش از چهار هزار زائر قزوینی از سرزمین‌های ‌نور

حسین فرهادی امروز در حاشیه اعزام‌های راهیان‌نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: زائران سرزمین نور که به این مناطق اعزام شده‌اند از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی در ادامه از اعزام دیگر اقشار استان قزوین تا پایان فروردین ماه سال جاری به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: در پایان اعزام‌های نوروزی، پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران راهیان نور بیش از شش هزار نفر باشد.

این مسئول با اشاره به فعالیت مستمر و فشرده خادمان راهیان نور در این اردوها افزود: بیش از 35 خادم راهیان نور به صورت شبانه‌روزی در محل استقرار زائران استان قزوین فعالیت می‌کنند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان قزوین در پایان اذعان داشت: فعالیت‌های فرهنگی، فضاسازی، برگزاری حلقه‌های صالحین، برگزاری ادعیه و همچنین مراسم اختتامیه از بارزترین برنامه‌های برگزار شده در این اردوها است.

انتهای پیام/77008/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول