اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

آمریکا به دنبال تحمیل سیاست‌های خود بر ایران است

امام جمعه کاشان گفت: آمریکا برای حل مسئله هسته‌ای در حالی دم از مذاکره با ایران می‌زند که قصد دارد سیاست‌های خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند.

آمریکا به دنبال تحمیل سیاست‌های خود بر ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در جمع مدیران این شهرستان، نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری را نشانه اهمیت مسائل سیاسی و اقتصادی در سال پیش رو دانست و اظهار داشت: سال 92 سال عزت، شکوفایی و سربلندی ملت و دولت نظام اسلامی و سال خزان استکبار جهانی است.

وی همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد مقدس و زائران امام رضا(ع) در امور سیاسی و اقتصادی را جامع و کامل خواند و افزود: معظم‌له در بخش خارجی سخنان خود دولتمردان آمریکایی به ویژه رئیس جمهوری آمریکا را مخاطب اصلی خود قرار داد و آنان را استیضاح کرد.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: آمریکا برای حل مسئله هسته‌ای در حالی دم از مذاکره با ایران می‌زند که قصد دارد سیاست‌های خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند.

نمازی، ماهیت جنایتکارانه آمریکا را برای جهانیان شناخته شده دانست و افزود: امروز جنایات آمریکا در افغانستان، عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی به قدری برای جهانیان آشکار است که دیگر نیاز به ارائه سندی برای اثبات جنایتکاری آمریکا نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ارزیابی‌های جهانی نشان دهنده این است که اوباما رئیس جمهوری آمریکا منفورترین رئیس جمهوری دنیا و مقام معظم رهبری محبوب‌ترین رهبر در جهان محسوب می‌شوند.

نمازی خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده توسط سازمان‌های امنیتی آمریکا، این کشور در حال افول و سقوط از اریکه قدرت جهانی و تبدیل شدن به قدرت معمولی دنیا است.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در صورت تعرض رژیم صهیونیستی تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود ابراز داشت: دشمن اصلی آمریکا است چرا که رژیم صهیونیستی عددی نیست که بخواهد برای جمهوری اسلامی ایران تهدیدی محسوب شود.

وی تأکید کرد: در صورت داشتن جامعه‌ای خالص و مخلص، تهی از هوا و هوس و متحد و متفق آمریکا هیچ غلطی نمی‌‌تواند انجام داده و تمام توطئه‌های آمریکا مثل گذشته به زیان خودش تمام می‌شود.

در سومین روز از فروردین ماه سال جدید در دیدار مسئولان و مدیران شهرستان کاشان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، دیدار مدیران شهرستان کاشان نیز با یکدیگر در دفتر امام جمعه کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول