اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر یک شهید:

همت کنیم چراغ راه شهدا خاموش نشود

مادر شهید شمس‌اللهی با تأکید بر اینکه همت کنیم نگذاریم چراغ شهدا خاموش شود، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی ایران با پیروی از سالار کربلا به امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

همت کنیم چراغ راه شهدا خاموش نشود

فرنگ نور‌علیئی در حاشیه دیدار مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده شهدای فروردین ماه دفاع مقدس تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه شهدا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در هیچ شرایطی به والدین خود بی‌احترامی نمی‌کردند، اظهار داشت: من یک پسر داشتم که در راه خدا و برای حفظ اسلام به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه پسرم خیلی با تقوا و ایمان بود و سعی می‌کرد ما را ناراحت نکند، ادامه داد: عزت‌الله با شروع جنگ برای مقابله با رژیم بعثی عراق به جبهه رفت و در جزیره مجنون شهید شد.

مادر شهید شمس‌اللهی با تأکید براینکه مادران نقش اساسی در تربیت فرزندان دارند، افزود: مادران شهدا با رعایت اصول دین اسلام، آن را در وجود فرزندان خود نهادینه کردند.

وی مقید بودن به ارزش‌های الهی و پیروی از سیره اهل بیت(ع) را رمز موفقیت جوانان ایران اسلامی با دست خالی در برابر دشمنان دانست و تصریح کرد: عوامل مهمی که امروز در وصیت‌نامه‌های شهدا تأکید فراوانی به آن شده است دفاع از ولایت فقیه، صیانت از اسلام و انقلاب است.

نورعلیئی وحدت و همدلی و صبوری را از دیگر عناصر پیروزی ملت ایران خواند و افزود: کشور همانند یک خانواده است که اگر وحدت و همراهی همه اعضا باشد موفقیت امکانپذیر می‌شود.

وی جاری بودن صبر و تقوا را در خانواده مهم برشمرد و گفت: این مهم راهگشا در سلامت خانواده است والدین سعی کنند در رفتار و کردار بچه‌ها با صبر و تحمل بر مسائل توجه کنند.

مادر شهید شمس‌اللهی ضمن تشکر از مسئولان گفت: همه وظیفه داریم خون شهدا را پاس بداریم چراکه امنیت و آرامش امروز ما با خون جوانان این مملکت به دست آمده است.

وی با تأکید بر اینکه همت کنیم، نگذاریم چراغ شهدا خاموش شود، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی ایران با پیروی از سالار کربلا به امام خمینی(ره) لبیک گفتند زیرا حرکت خدایی بود.

نورعلیئی رشد و پیشرفت جوانان را مبتنی بر دقت و توجه به کردار و رفتار شهدا خواند و افزود: پسران و دختران با خواندن وصیت شهدا و خاطرات آنها هدف خود را مشخص و حرکت کنند تا همانند شهیدان هشت سال دفاع مقدس نسلی ایمانی و موفق برای کشور باشند.

انتهای پیام/89010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول