اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید تویسرکان:

شهدا راه ایستادگی در برابر ظلم را به جهانیان آموختند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان گفت: شهدا با ایثارگری خود راه ایستادگی در برابر ظلم را به جهانیان آموختند.

شهدا راه ایستادگی در برابر ظلم را به جهانیان آموختند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد داوری در بازدید از خانواده‌های شهدای فروردین ماه هشت سال دفاع مقدس تویسرکان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش کنونی ما مرهون جانفشانی غیور مردان دفاع مقدس است، ابراز داشت: شهدا رفتند تا عزت ما حفظ شود و امروز ‌وجدان بیدار، ‌احساس مسئولیت، استقامت، تقوا و پیروی از دستورات دین مبین اسلام ادامه راه شهیدان با همان بصیرت و معرفتی که آنان داشتند ‌ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر این نعمت را بیش از گذشته بدانیم، ادامه داد: در عصر کنونی ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به وجود شهدا داریم، ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر الگوی مردم آزادیخواه جهان در برابر ظلم سلطه‌جویان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان افزود: تویسرکان 750 شهید و یک هزار و 461 جانباز، 48 آزاده و 20 شهید سردار به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و در سال‌های اخیر نیز میزبان هشت شهید گمنام شده است.

وی اضافه کرد: در طول 12 ماه سال گذشته 25 یادواره شهدا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در سطح شهرستان تویسرکان با حضور آحاد مردم برگزار شده است.

داوری خاطرنشان کرد: در سال گذشته در قالب طرح سپاس 927 مورد از منازل ایثارگران و خانواده شهدا سرکشی شده است.

وی ابراز داشت: دیدار با خانواده شهدا روحیه و توان ما را برای خدمت مضاعف می‌کند و تفقد و دلجویی این عزیزان یکی از برنامه‌های مستمر بنیاد شهید در طول سال است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان در ادامه با اشاره به اینکه 15 شهید از شهدای دفاع مقدس تویسرکان در فروردین ماه در ایام نوروز به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: شهید عزت‌الله شمس‌اللهی سوم فروردین سال 61 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه این شهید در سنین نوجوانی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، بیان کرد: مجتبی نوروزی نیز دوم فروردین سال 61 در منطقه دهلران شهید شد.

داوری در دیدار با خانواده شهیدان حامد و حمید قمری، گفت: برادران حامد قمری در 5 مرداد سال 67 در عملیات فاو و حمید قمری در همین تاریخ در عملیات مرصاد به درجه عظمای شهادت نائل آمدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان گفت: شهدا بر صیانت از دین مبین اسلام و عمل به آن، دفاع از ولایت فقیه، حفظ آرمان‌های انقلاب و احترام به والدین تأکید فراوان داشته‌اند.

وی در پایان بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهیدان حامد و حمید قمری، عزت‌الله شمس‌اللهی و مجتبی نوروزی را قرائت کرد.

انتهای پیام/89010/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول