اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

جمع‌آوری بیش از 11 میلیارد ریال زکات در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری 11 میلیارد و 79 میلیون ریال زکات در سال‌جاری در این استان خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 11 میلیارد ریال زکات در چهارمحال و بختیاری

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با تخصیص 406 میلیون ریال اعتبار افزون بر 5 هزار و 357 دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و 983 دانشجو و طلاب علوم دینی از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی بهره‌مند شدند.

رستگار از پرداخت 154 میلیون ریال کمک نقدی در راستای حمایت از نخبگان مددجوی این نهاد خبر داد و گفت: با توجه به رسالت‌های این نهاد با تخصیص یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار حمایت‌های مستمری در راستای فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی در قالب برگزاری اردو از مددجویان صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری تخصیص 7 میلیارد و 557 میلیون ریال اعتبار در راستای پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و افزود: با توجه به هماهنگی‎های صورت گرفته در حال حاضر افزون بر 12 آزمایشگاه، 26 داروخانه، شش بیمارستان، 42 پزشک عمومی و متخصص و 114 مرکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد است.

وی با اشاره به اجرای طرح شجره طیبه در شهرستان‌های بن و سامان، اظهار داشت: با اجرای این طرح باغداران این دو شهرستان 3 هزار اصله درخت را به مددجویان کمیته امداد اهدا کردند که از ماحصل  درآمد آن تاکنون 80 میلیون ریال به نیازمندان کمک شده است.

رستگار از جمع‌آوری 11 میلیارد و 79 میلیون ریال زکات در این استان خبر داد و گفت: این میزان زکات جمع‌آوری شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 181 درصد رشد داشته است.

وی آموزش کارکنان این نهاد را از دیگر رسالت‌های کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: به‌منظور تحقق و عملی کردن رسال به روز رسانی اطلاعات کارکنان کمیته امداد در سال‌جاری 10 هزار و 343 نفرساعت آموزش در قالب 26 دوره آموزشی ویژه کارکنان و 10 دوره آموزشی ویژه مدیران این نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/68006/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول