اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

حضور پرشور در انتخابات عمل به پیام رهبری است

امام جمعه دامغان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حقیقت عمل به پیام رهبری است.

حضور پرشور در انتخابات عمل به پیام رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام سیدمحمود ترابی در جمع مردم و مسئولان شهرستان دامغان به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ابعاد مختلف آن اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از جنبه‏های مهم محور سیاسی پیام امسال، حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

وی ادامه داد: آحاد جامعه با حضور حماسی، همه جانبه و آگاهانه خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و با توجه به شرایط خاص منطقه می‏توانند، توطئه‏های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه دامغان خواستار دقت نظر مردم به برخی ویژگی‏های کاندیداها در انتخابات آتی شد و تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، رئیس جمهور جدید کشور باید تمامی نقاط قوت رؤسای جمهور قبلی را داشته و از نقاط ضعف آنان به دور باشد.

ترابی، برخورداری از سوابق کاری، عملکرد و تجربه درخشان را از مشخصه‏های کاندیداهای اصلح شوراهای اسلامی شهر و روستا برشمرد.

امام جمعه دامغان در پایان تأکید کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید با چشمانی باز همه شعارها و بیانیه‏های کاندیداها را مورد توجه قرار داده و حتی به افرادی که از نامزدها حمایت می‏کنند، توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول