اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

سخنان رهبری تفسیر "لا حول و لا قوة الا بالله" است

امام جمعه شیرگاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم رضوی، گفت: سخنان مقام معظم رهبری تفسیر "لا حول و لا قوة الا بالله" است.

سخنان رهبری تفسیر "لا حول و لا قوة الا بالله" است

حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با بیان اینکه دوری از اسراف و بخل از صفات مومنان است گفت: رحیم و بردبار بودن و شب زنده داری و عفت و پاکدامنی از صفات مومنان و عبادالرحمن در سوره فرقان ذکر شده است.

امام جمعه شیرگاه با بیان اینکه صله رحم از دستورات مهم اسلامی بیان شده است، افزود: نوروز فرصت مناسبی برای انجام صله رحم و اجرای دستور دینی است.

وی خواستار رفتار بسیج گونه برای تحقق اهداف نامگذاری سال 1392 توسط مقام معظم رهبری شد و خاطرنشان کرد: همه ما مسئول دستیابی به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری هستیم.

امام جمعه شیرگاه خواستار اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری توسط مردم و مسئولان شد و یادآور شد: شعار مقام معظم رهبری در سال گذشته برای سوادکوه عملی نشد ولی امسال با شهرستان شدن شیرگاه نمی‌گذاریم افراد به عنوان حافظان وضع موجود حضور داشته باشند.

مهدوی خواستار تحرک مسئولان برای دستیابی به نظرات مقام معظم رهبری شد و یادآور شد: مردم باید تحول را مشاهده کنند در غیر این صورت قبول نخواهند کرد.

وی سخنان مقام معظم رهبری در مشهد را حماسی خواند و گفت: سخنان مقام معظم رهبری تفسیر "لا حول و لا قوه الا بالله" است و سخنی است که در عمل به اثبات رسیده است که کشور‌های استکباری توان قدرت نمایی در برابر ایران را ندارند.

* انتخابات مظهر دموکراسی و مردم سالاری است

حجت‌الاسلام محمد زمان رضایی امام جمعه زیراب نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زیراب به بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های گسترده ملت ایران در سخت گیری نظام سلطه در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه اقتصادی به دست آمده است.

امام جمعه شهر زیراب به نامگذاری سال 1392 به عنوان سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"اشاره کرد و افزود: مسئولان و مردم باید از هم اکنون خود را مهیای تحقق شعار امسال نمایند.

وی با پیشنهاد به مسئولان استانی و شهرستانی برای برگزاری جلساتی با موضوع دستیابی به نتایجی برای بهره گیری از سال پیش رو، خاطر نشان کرد: مسئولان با بیان اقدامات انجام شده به بررسی برنامه‌های سال‌جاری برای عمل به شعار سال مورد نظر مقام معظم رهبری اقدام کنند.

امام جمعه شهر زیراب با بیان اینکه انتخابات، مظهر دموکراسی و مردم سالاری است و در مقابل لیبرال دمکراسی غرب قرار دارد، یادآور شد: هر چه بیشتر با استکبار جهانی به نرمی صحبت کنیم آنها بیشتر حمله خواهند کرد و هر چه محکمتر در مقابل آنها بایستیم آنها بیشتر عقب نشینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره قصد نداشتن آنان برای براندازی نظام اسلامی، گفت: شما اگر بخواهید هم نمی‌توانید به نظام اسلامی آسیبی برسانید و این نشانه شکست شما و پیروزی ملت ماست.

* وحدت شرط تحقق "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" است

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید در خطبه‌های نماز جمعه پل سفید با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که با فرا رسیدن بهار به یاد قیامت باشیم، گفت: آثار بهار به حکمت و نظم الهی گواهی می‌دهند.

 وی با تاکید بر اینکه نامگذاری امسال به عنوان "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" باید توسط همگان مورد تاکید قرار گیرد، افزود: حمایت از نامگذاری سال تنها در سربرگ نامه‌ها دیده نشود بلکه در عمل باید شاهد تحقق آن باشیم. وحدت و دوری از تفرقه شرط تحقق "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" است.

قربانی خواستار احترام به ایام فاطمیه امسال شد و گفت: حضرت فاطمه(س) ذوب در ولایت بود و این بانوی بزرگوار همه چیز دین است.

امام جمعه پل سفید به سفر رئیس جمهور آمریکا به سرزمین اشغالی اشاره کرد و افزود: "اوباما" از غاصبان فلسطین حمایت کرد و شهرک سازی را ضامن امنیت آنان توصیف کرد.

 انتهای پیام/86015/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول