اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

ثمره سال تولید ملی در سال حماسه سیاسی اقتصادی برداشت می‌شود

امام جمعه قروه گفت: محصول و ثمره ارزشمند سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برداشت می‌شود.

ثمره سال تولید ملی در سال حماسه سیاسی اقتصادی برداشت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه حجت‌الاسلام صفرعلی احیا در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال 92 با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: محصول و ثمره ارزشمند سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برداشت می‌شود.

امام جمعه قروه با اشاره به تدبیر و بینش خاص مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها تصریح کرد: پایان سال به منزله پایان تلاش در تحقق شعار آن نیست بلکه آغازی برای تداوم شعار در محوری جدید است.

امام جمعه قروه با تاکید بر اینکه تلاش در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی کشور برای تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: حضور گسترده در انتخابات و توجه به تولید ملی از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام احیا نامگذاری چند سال اخیر با محور اقتصاد از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را نشان‌دهنده اهمیت و بینش عمیق ایشان نسبت به اهمیت این مسئله بیان کرد و افزود: اگر دیگر مسئولان نیز به اهمیت این موضوع به قدر کافی واقف بودند سال‌ها پیش بودجه کشور را خارج از درآمد نفتی می‌بستند تا مشکلات اقتصادی به حداقل برسد.

خطیب جمعه قروه بالاترین حماسه سیاسی ملت ایران را شرکت در انتخابات خردادماه اعلام کرد و افزود: فرموده بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی مبنی براینکه میزان رای ملت است؛ بصیرتی را برای ما برای انتخاب ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر توجه به شعارهای انتخاباتی کاندیداها تصریح کرد: در انتخابات خود فرد ملاک نیست بلکه باید به پشتیبانان فکری آنان نیز توجه شود.

امام جمعه قروه با اشاره به وابستگی‌های سیاسی و علقه‌های خارج از حد برخی مسئولان به برخی افراد گفت: این وابستگی جز زیان و خسران برای آن مسئول و ملت در پی ندارد و از اینرو باید در انتخابات آینده افرادی انتخاب شوند که وامدار کسی نباشند و توانایی ایجاد تحول عظیم در عرصه سیاسی و اقتصادی را دارا باشند.

حجت‌الاسلام احیا تصریح کرد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران وارد عرصه جدیدی شده است که تلاش‌های مخفی و آشکار آمریکا برای مذاکره ایران نمونه بارز این تحولات سیاسی است.

خطیب جمعه در پایان تقارن آغازین روزهای سال جدید با ایام فاطمیه را موجب برکت معنوی امسال دانست.

انتهای پیام/79009/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول